ساعت دیواری

ساعت دیواری رهایی Modern clock

ساعت دیواری رهایی از جنس پلکسی گلاس و دو سایز 45 در 80 و 65 در 110 می باشد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1781119
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری رهایی دارای موتور کوارتز می باشد از جنس پلکسی گلاس براق به رنگ مشکی تولید میشود. این محصول دارای دو سایز 45 در 80 و 65 در 110 می باشد. 

با تغییر سبک زندگی و طرح‌های جدید محصولات، نوبت به طراحی ساعت مدرن دیواری می‌رسد. در گذشته از این نوع ساعت در طراحی دکوراسیون داخلی غافل بودند اما در طول زمان این روند تغییر کرده و جزئی از دکوراسیون شده است، ساعت‌ها علاوه بر کاربردشان، نقش یک عنصر تزئینی را نیز بازی می‌کنند، شما به راحتی می‌توانید با کمی خلاقیت دیوارهای خود را با ساعت‌های متفاوت و جدید تزئین کنید، در این باره نکته‌ای که باید به آن توجه کنید سبک دکوراسیون شماست که به خوبی می‌تواند به شما ایده‌هایی خوب برای انتخاب ساعت‌ها بدهد. بهتر است ساعتی را انتخاب کنبد که علاوه بر سبک و رنگ، جنس آن هم با مبلمان و بقیه وسایل شما همخوانی داشته باشد. ساعت دکوارتیو زها در چهار رنگ مختلف به راحتی می‌تواند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود.

دکوراسیون با ساعت یک ترفند ساده و در عین حال خلاقانه برای اضافه کردن سبک مدرن در همه‌ی فضاهای خانه است. معمولا ساعت‌های دیواری برای منزل در کمترین اولویت هستند اما اگر به صورت درست و به طور هماهنگ با محیط انتخاب شوند، می‌توانند زیبایی بیشتری به داخل منزل شما اضافه کنند، پس از اینکه ساعت دیواری فانتزی مناسب منزل خود را خریداری کردید حالا نوبت به انتخاب یک جای مناسب برای نصب آن باشید و نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که ساعت را در جایی از خانه قرار دهید که از همه قسمت‌های خانه به آن دید داشته باشید.

بسیاری از مردم به دنبال ساعت‌دیواری فانتزی و ساعت دیواری مدرن و پر شور هستند که از آن به عنوان یک قطعه تزیینی در نقطه کانونی دیوار استفاده کنند. ساعت دکوراتیو رها یک ساعت دیواری تزیینی پر زرق و برق می‌تواند یک دکوراسیون عالی و کاربردی برای اتاق‌تان فراهم کند. این ساعت دیواری مدرن با ابعاد 120 سانتی‌متر با جنس بدنه پلکسی گلاس براق و نوع موتور کواتز اصل تایوان در فروشگاه خانه شما موجود است و شما عزیزان می‌توانید ساعت دکوراتیو رها را با 36 ماه گارانتی خریداری نمایید.

مشخصات

جنس قاب
پلکسی گلاس براق
ابعاد
80*45
گارانتی
36 ماه
سایر توضیحات
دارای شابلون و راهنمای نصب
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp