ساعت دیواری آینه ای شیک آیس سفید

ساعت دیواری آینه ای شیک آیس سفید Modern clock

ساعت دیواری آینه ای شیک آیس سفید با شماره های رومی و آینه ضخامت 4 میلیمتر از جنس pvc با موتور ساخت کوارتز
______
مشخصات فنی:
موتور : آرام گرد کوارتز
جنس بدنه : پی وی سی + آینه
ضمانت : 36 ماه

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1781118
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری مدرن

ایده های طراحی و روش های خارق العاده ای برای شخصی سازی دکوراسیون داخلی یا دکوراسیون منزل وجود دارند، ساعت دیواری مدرن را می توان از بازیافت وسایل بی فایده ای که در هر خانه وجود دارد خلق کرد و می توانید ایده های هنری جالب و ارزان را برای دکوراسیون داخلی بی نظیر خود ارائه دهید.

سایت خانه شما مجموعه ای از طرح های ساعت دیواری جالب و شگفت آور ساده، جذاب و شیک را به اشتراک می گذارد.

یک ساعت دیواری که با وسایل پلاستیکی، بلوک های چوبی، کاغذ، تخته های شطرنج، پارچه یا نخ ساخته شده است می تواند هر نوع نیاز تزئینی را برآورده کند. ساعتهای دیواری هنری، ذهن طراح اصلی و خلاقیت شگفت انگیز خالق اثر را نشان می دهند.

درهم و برهمی را به گنج تبدیل کنید و وسایل بی فایده را به ساعتهای دیواری مدرن که در خانه ساخته می شوند. ساعت دیواری مینیمالیستی یا انتزاعی قطعات تزئینی مناسب برای اتاق های مدرن هستند.

در طراحی مدرن همه چیز در سادگی شکل و طراحی نهفته است، به همین دلیل است که ساعت دیواری ساده بی نقص است. اگر به یک ساعت دیواری بسیار دقیق تر از ساعت دیواری معمولی علاقه دارید، ساعت های مدرن انتخابی برای شماست.

ساعتهای مدرن برای دکوراسیون هر نوع خانه شهری، ویلایی، روستایی، تکه های تزئینی مناسبی است. این قطعات هنری پیچیده و جذاب فوراً جذابیت را به اتاق اضافه می کنند، به جای نصب وسایل تزئینی و دکوری مختلف روی یک دیوار، از یکی از طرح های مدرن ساعت های دیواری استفاده کنید.

ساعت دیواری آینه ای

فقط در انتخاب اندازه ها و سبک های مختلف کاملا دقت کنید تا صحنه ای زیبا و منحصر به فرد را روی دیوار ایجاد کنید. این استراتژی تزئین به ویژه در اتاق های بزرگ تأثیرگذار است، اما اگر سبک های سنتی ساعت دیواری را ترجیح می دهید، می توانید در هر اتاقی به راحتی با دیگر وسایل دکوری منزل خود را تزئین کنید. برخلاف ساعت های کلاسیک دیگر طراحی شده، طراحی ساعت آیس به گونه ایست که بخش زیادی از صفحه ساعت را آینه تشکیل می دهد و بدون هرگونه نقش و نگار اضافه صفحه سفید با اعداد رومی روی آینه قرار گرفته است. نمای بیشتر آینه این ساعت برای فضاهایی که از نورهای تزئینی مانند نورپردازی در کناف سقف، هالوژن ها و لوسترهایی با تعداد شعله های نوری زیاد استفاده می کنند، انعکاس بیشتری ایجاد می کند و درخشش بسیار زیبایی در زمان روشنایی نورها به چشم می آید.

از ویژگی های ساعت دیواری آیس، استفاده از آینه های شیشه ای با ضخامت 4 میلی متری است که انعکاس بالایی داشته و وزن کل ساعت بوسیله لایه پی وی سی کار شده بسیار سبک تر از سایر ساعت های کلاسیک می باشد.

لایه سفید رنگ پی وی سی کاملا ضد آب بوده و در مکان های مرطوب کاملا مقاوم است. عقربه های ساعت با توجه به سبک طراحی آن کلاسیک است که به جلوه ساعت آیس افزوده است. بدنه 16 میلی متری ضخیم از پی وی سی که در پشت آینه کار شده است، طرح آیس را از دیوار برجسته نشان می دهد. موتور استفاده شده در ساعت آیس ساخت کمپانی کوارتز اصل تایوان بوده که دارای ضمانتنامه سه ساله تعویض می باشد.

صفحه ساعت با یک میخ روی دیوار قابل نصب بوده و براحتی قابل جابجاییست. راهنمای نصب و کارت ضمانت بهمراه ساعت درون بسته محصول قرار دارد. ضمانت این محصول شامل هرگونه نقص در زمان تحویل، نقص در موتور و عقربه ها، تغییر رنگ در اثر رطوبت و نور شدید، و جیوه پریدگی آینه طی سه سال می باشد.

موتور آرام گرد ساعت دیواری

مشخصات

جنس قاب
پی وی سی
جنس بدنه
پی وی سی + آینه شیشه ای 5 میلی متری
ابعاد
قطر 60 سانتی متر
گارانتی
36 ماه
سایر توضیحات
دارای شابلون و راهنمای نصب
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp