جا کفشی ایستاده مدل hf70

جا کفشی مدل fh70

این جاکفشی پرکاربرد با ارتفاع 120سانتیمتر و عرض32سانتیمتر در عمق 27 سانتیمتر و همچنین دارای 7 طبقه جادار و مناسب قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 120 *32 * 27 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1901230
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۵۴۰,۰۰۰ تومان

جا کفشی مدل fh70

همه ما میدانیم که یکی از وسیله های اساسی برای هر منزلی جا کفشی است. اصلا امکان ندارد خانه ای باشد که در آن از جا کفشی استفاده نشود. گفتنی است که این محصولات امروزه با توجه به افزایش تقاضا در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند که یکی از این مدل های جذاب و زیبا جا کفشی مدل fh70 است.

به طور خلاصه اگر به دنبال خرید جا کفشی هستید که در حین زیبا و جذاب بودن، کاربردی نیز باشد، ما به شما جا کفشی مدل fh70 را پیشنهاد میدهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در باره این محصول جذاب موجود در سایت خانه شما بیشتر حرف بزنیم.

آشنایی با جا کفشی مدل fh70

برای آشنا شدن با یک محصول خاص، شما به عنوان مشتری و خریدار، ابتدا باید ویژگی های آن را بشناسید؛ از این رو ما برای کمک هر چه بیشتر به شما عزیزان، برخی از مهم ترین ویژگی این جا کفشی زیبا را آورده ایم که به شرح زیرند:

زیبایی شناسی

بی شک شما نیز ابتدا در خرید یک محصول، جذب ویژگی های ظاهری آن میشوید. جا کفشی مدل fh70 همانگونه که در تصویر نیز مشاهده میکنید از آن دسته محصولاتی هست که به راحتی میتواند از لحاظ زیبایی توجه ها را به سمت خود جلب کند.

تطبیق پذیری

تطبیق پذیری محصول خریداری شده با سایر عناصر و دکوراسیون کلی منزل یکی از مواردی است که افراد در افزودن یک وسیله جدید به منزل، باید آن را در نظر داشته باشند. با انتخاب این مدل جا کفشی برای خرید، دیگر نیاز نیست که نگران تطبیق پذیری آن باشید چون این محصول به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با هر نوع دکوراسیونی سازگار میشود.

رنگ بندی جذاب

وجود رنگ های متنوع از یک محصول موجب میشود که بتوان آن را به آسانی با سایر لوازم منزل ست کرد. گفتنی است که جا کفشی مدل fh70 دارای تنوع رنگ بالایی است که قابلیت آن برای ست شدن با سایر عناصر منزل را افزایش داده است. این رنگ های زیبا عبارت اند از: سفید، مشکی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و بدنه سفید با طبقات قهوه ای.

ابعاد

این جاکفشی پرکاربرد با ارتفاع 120 سانتیمتر و عرض 32 سانتیمتر در عمق 27 سانتیمتر است که آن را به یک انتخاب عالی برای فضاهای کوچک و محدود تبدیل میکند. همچنین دارای 7 طبقه جادار و مناسب بوده و قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما نیز است.

کیفیت

جنس یک محصول تضمین کننده کیفیت آن نیز است. جنس جا کفشی مدل fh70 از نئوپان با روکش ملامینه بوده و در صورت انتخاب شما با چوب ام دی اف نیز قابل سفارش است. همه این ها نشان میدهد که امکان سفارشی سازی این محصول بسیار بالاست به گونه ای شما هم ابعاد، هم جنس و هم رنگ آن را میتوانید شخصی سازی کنید.

مشخصات

ابعاد
27*32*120
جنس
روکش ملامین
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنک و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp