جا کفشی دو در نیمکتی

جاکفشی نشیمن دار

جاکفشی نشیمن دار سه طبقه هر طبقه فضای 4 جفت کفش مدل نیمکتی دارای نیمکت نشیمن برای راحتی بیشتر هنگام پوشیدن کفش

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0031
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۲۹,۰۰۰ تومان

جاکفشی نشیمن دار سه طبقه هر طبقه فضای 4 جفت کفش مدل نیمکتی دارای نیمکت نشیمن برای راحتی بیشتر هنگام پوشیدن کفش خصوصیات جالب و کاربردی این مدل از جاکفشی علاوه بر جادار بودن آن که فضای مناسبی برای قراردادن کفش ها در جاکفشی میدهد مدل نشیمن و جای نشستن بر روی آن میباشد که در هنگام پوشیدن کفشها بسیار کمک میکند و به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید و دیگر به کمر و گردن خود فشار اضافه ای وارد نکنید ! 

قرار دادن یک جاکفشی مناسب در فضاهای ورودی و راهروی خانه، هم به حفظ نظم و ترتیب کمک کرده و هم به عنوان وسیله‌ای تزئینی، دکوراسیون منزل را تکمیل می‌کند. بسیاری از جاکفشی ها، قابلیت نصب به صورت زمینی و دیواری را دارد و با عمق کم و عدم وجود زوائد بیرونی، هنگام بسته بودن درها به عنوان بخشی از دیوار محیط دیده می‌شود، بنابراین برای نصب در آپارتمان‌های کوچک مناسب هستند.در این محصول از میخ یا پیچ روکار استفاده نشده است و برای اتصال قطعات به‌هم، از اتصالات الیت استفاده کرده‌اند. این نوع اتصال به دلیل استحکام بالا، سهولت در نصب، کاهش زمان مونتاژ محصول و همچنین مشخص‌نبودن محل اتصال رواج یافته است.

جنس بدنه ساخته شده از نئوپان با روکش ملامینه است تا استحکام محصول در برابر خط و خش بیشتر شود. تمامی لبه‌های جاکفشی با نوار PVC پوشیده شده تا از آسیب احتمالی هنگام جابه‌جایی جلوگیری کند. این جاکفشی از تولیدات فروشگاه اینترنتی خانه شما است که برای طراحی و تولید صنایع چوبی، از فناوری روز دنیا بهره می‌گیرد.شما عزیزان میتوانید انواع مدل های جاکفشی را در سایت خانه شما مشاهده و مدل مناسب فضای نشیمن و سالن خود را انتخاب و سپس به قیمت تولیدی خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات

طول
75 سانتی متر
عرض
32 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ابعاد
یراق ترک، ظرفیت 4 تا 6 جفت کفش برای هر طبقه
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر های موجود
NoTitle
در
برای این محصول باربری ازمن 150 هزار تومان گرفت
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ارسال این کالا برای تهران رایگان است و برای سایر شهرهای کشور بسته به فاصله آنها تا تهران هزینه توسط باربری دریافت میشود. ولی ما هم از این موضوع که هزینه ارسال نیز مانند سایر اقلام شامل افزایش قیمت شده اند متاسف هستیم

1موافق 0مخالف
NoTitle
در
بدون بسته بندی و دارای خط
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

تمام کالاها دارای ضمانت سلامت فیزیکی هستند در صورت ایراد هنگام تحویل کالا شما میتوانستین کالا رو مرجوع فرمایید تا مجددا کالایی بدون خط و خش خدمت شما ارسال شود

0موافق 1مخالف
NoTitle
در
سلام، آیا امکان برداشتن طبقه ها و قرار گرفتن وسایلی به ارتفاع ۴۰ سانتی متر درون جا کفشی ممکن است؟ ارتفاع فضای داخلی و هر طبقه عنوان نشده
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام بله امکان پذیر میباشد

0موافق 0مخالف
تغییر رنگ نشیمن
در
۱. آیا ممکنه رنگ نشیمن کرم بشه؟
۲. ممکنه این جاکفشی رو بدون پایه سفارش بدم؟
۳. چطور با ۷۵ سانت عرض در هر طبقه ۸ جفت کفش جا میشه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
1- امکان انتخاب رنگ نشیمن هست شما میتوانید با شماره داخل سایت جهت سفارشی سازی تماس بگیرید.
2- جهت حفظ تعادل و زیبایی ، این محصول با پایه ارائه میشود اما جدا کردن پایه برای شما امری اختیاری است و  میتوانید به راحتی پایه را از بدنه جدا کنید.
3- در هر طبقه از جاکفشی نشیمن دار 4 الی 6 جفت کفش میتوان قرار داد.

0موافق 0مخالف
جاکفشی نشیمن دار
در
سلام
من قصد خرید دارم
میخاستم بپرسم نحوه ارسال به صورتی هست که سالم به دستم برسه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

تمامی محصولات دارای گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی می باشند که درهنگام دریافت اگر با محصول انتخابی مغایرت داشته باشد و یا دچار آسیب دیدگی باشد میتوانید محصول را مرجوع کرده و مبلغ به شما عودت داده میشود و یا کالای جدید و سالم برای شما ارسال میگردد.

0موافق 0مخالف
جاکفشی نشیمن دار
در
سلام... رنگ شکلاتی هم داره این محصول
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
جاکفشی نشیمن دار  دارای رنگ بندی سفید و قهوه ای می باشد که داخل سایت میتونید انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp