جاکفشی مشبک نشیمن دار

جاکفشی مشبک نشیمن دار shoes box M0036

جاکفشی مشبک نشیمن دار با نیمکت نشیمن دارای دو درب آرام بند و یک کشوی ریلی مناسب لوازم با ابعاد 88*86*33 دارای 7 طبقه برای چیدمان کفش
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 88*86*33 سانتی متر
سایر : دارای درب ارام بند

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0036
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان ۱۰%
قیمت: ۱,۸۹۹,۰۰۰ تومان

جاکفشی مشبک نشیمن دار

 

جاکفشی مشبک نشیمن دار با نیمکت نشیمن دارای دو درب آرام بند و یک کشوی ریلی مناسب لوازم، با ابعاد 88*86*33 دارای 7 طبقه برای چیدمان کفش با ظاهری زیبا و مدرن، جاکفشی ای بسیار کم جا و شیک می باشد.

رویه ی نشیمن این جاکفشی از چرم مصنوعی در رنگ های زیبا و شاد کار شده است که از دوام بالایی برخوردار می باشد و به راحتی با هر طرح و رنگی با دکوراسیون خانگی شما ست می شود. همچنین کشوی لوازم این جاکفشی نیمکتی کار را تمام کرده و تمام نیاز های شما را برای داشتن یک جاکفشی خوب برطرف می کند.

ساختار و بدنه اصلی از جنس چوب می باشد و دوام و استحکام بالایی دارد و قابلیت تحمل هر وزنی را دارد و به راحتی میتوان بر روی نشیمن این جاکفشی زیبا نشست و بند های کفش را بست!

استفاده روکش ملامینه برای ساختار جنس رویی بدنه جاکفشی در مقابل آب و خیسی کاری هوشمندانه و بی نقص می باشد و شما با خیال راحت می توانید پوتین های بارانی و برفی خود را در داخل جاکفشی قرار دهید و نگران خرابی چوب جاکفشی نخواهید بود.

شما عزیزان می توانید انواع مدل های جاکفشی و جالباسی به قیمت تولیدی را در سایت خانه شما به قیمت مناسب کارخانه مشاهده و پس از خرید درب منزل خود تحویل بگیرید.

جاکفشی مشبک نشیمن دار

مشخصات

ارتفاع
88 سانتی متر
طول
86 سانتی متر
عمق
32 سانتی متر
جنس بدنه
چوب
روکش
روکش ضدخش
تعداد کشو
1 عدد
تعداد
7 طبقه
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
سایر توضیحات
دستگیره فلزی همراه با درب آرام بند
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp