تخت دو طبقه آدیداس

تخت دو طبقه آدیداس

تخت دو طبقه آدیداس محصولی جوان پسند و طراحی بروز بر گرفته از لوگوی شرکت جهانی و معتبر آدیداس برای نوجوانان و کسانی که به ورزش علاقه دارند. استفاده از رنگ های شاد و سرزنده کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز و نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
ابعاد میز آرایش : 76*43*164
ابعاد تختخواب : 200*90*168
تعداد کشو : قابل سفارش با یک پاتختی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Adidas2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان ۶%
قیمت: ۶,۳۶۰,۰۰۰ تومان

تخت دو طبقه آدیداس

بسیاری از اتاق‌های معمولی و آپارتمانی کوچک هستند نیاز به وسایل کم‌جا و جمع‌وجور دارند. بسیار پیش آمده است که چند نفر از اعضای یک خانواده از یک اتاق خواب مشترک استفاده کنند. در این هنگام بهترین کار ممکن برای بهینه سازی فضا و ایجاد راحتی بیشتر هنگام خواب استفاده از تخت دو طبقه یا چند طبقه‌ بسته به تعداد افراد است. در طراحی این مدل سعی بر آن شده است تا با بهینه کردن ابعاد و سایز آن فضای کمتری در اتاق اشغال نماید و در عین حال که استاندارد های یک تختخواب ازجمله ابعاد، کیفیت و ایمنی را در بر داشته باشد دارای قیمت ارزان و مناسب تری نسبت به سایر محصولات مشابه داشته باشد. این محصول با استفاده از ترکیب رنگ قرمز و مشکی سعی در ایجاد فضای شاد و سرزنده داشته تا احساس کسالت و سرخوردگی کودک را در تاق خواب از بین ببرد و محیط اتاق را تبدیل به محلی مناسب و پر انرژی برای انجام وظایف روزانه فرزند شما از جمله درس و مطالعه نماید.

تخت دو طبقه آدیداس

معرفی تخت دوطبقه آدیداس

● این تخت شیک دوطبقه طراحی شده است و سبک آن اسپرت و مدرن است.

● برای تمام دختران و پسران علاقمند به ورزش و تخت‌خواب‌های سبک مدرن بهترین انتخاب بوده  و بسیار جوان پسند است.

● می‌توان آن را به همراه کشو با بدون کشو سفارش دارد و البته پیشنهاد ما استفاده از تخت کشو دار برای جایگیری بهتر وسایل در کشوها است.

● احتمالا با خواندن نام تخت دو طبقه یاد تختخواب‌های قدیمی خوابگاه بیفتید اما با دقت تصویر بالا را مشاهده کنید تا متوجه طراحی چشم‌نواز و جذاب این تخت دوطبقه شوید‌.

● امکان سفارش میز آرایش ست نیز همراه تخت وجود دارد‌. انتخاب با شما است اگر جای قرارگیری میز آرایش را دارید ایده خوبی است تا تخت و میز باهم هماهنگ باشند‌.

● رنگ‌بندی این تخت کامل و بسیار شاد بوده و برای کسانی که روحیه‌ جوان و سرزنده‌ای دارند عالی است.

● ارسال برای تهران رایگان و برای سایر شهرستان‌ها هزینه ارسال توسط باربری معتبر تعیین می‌شود. بین 5 تا 10 روز کاری ارسال طول می‌کشد.

● این تخت دو طبقه اتصالات محکمی دارد و پس از مدتی استفاده به صدا نمی‌افتد.

● ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی داشته و در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی پیگیری خواهد کرد.

● ابعاد تخت ابعاد تخت 200*90*168 سانتی‌متر هست که بسیار به قاعده و برای یک اتاق خواب معمولی عالی است.

خاتمه

برای خرید تخت‌خواب دوطبقه آدیداس پس از انتخاب رنگ مورد نظر قسمت افزودن به سبد خرید را انتخاب کرده و سفارش‌تان را نهایی کنید. توجه کنید در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و انواع تختخواب‌های دوطبقه مجموعه خانه شما دارید می‌توانید از خدمات پشتیبانی 24 ساعته سایت بهره ببرید تا با راهنمایی بیشتر پرسنل واحد پشتیبانی خریدی موفق‌تر را تجربه کنید.

فراموش نکنید خرید اختخواب دوطبقه از نظر استحکام و دوام حساسیت بیشتری دارد سایت خانه شما دوام این تخت را تضمین می‌کند اما حتما تمام مشخصات فنی را به وقت بررسی کنید و پس از مشاهده قیمت بشدت خوبی که دارد اقدام به خرید آن کنید‌. 

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 76*43*164
جنس
فلز و نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
تعداد کشو
قابل سفارش با یک کشو
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp