تخت خواب دو طبقه رادو

تخت خواب دو طبقه رادو

تخت خواب دو طبقه رادو بهترین انتخاب برای اتاق کودک و سرویس خواب نوجوانان قیمت و کیفیت مثال زدنی ابعاد تخت استاندارد به همراه میله محافظ میز آرایشی به همراه آینه ریلی و کشو
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش ملامینه درجه یک
جنس پایه: فلزی
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد تختخواب : 200*90*168

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Rado2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۴۷۵,۰۰۰ تومان

تخت خواب دو طبقه رادو

برای ایجاد محیطی پایدار و آرامش بخش در اتاق خواب کودک و نوجوان نیاز است تدابیری اندیشید تا زمانی که فرزند دلبندتان در اتاق خود مشغول استراحت و یا انجام تکالیف و مسئولیت های مدرسه خود است در این محیط احساس راحتی و امنیت نماید. تهیه یک سرویس خواب مناسب یکی از امکاناتی است که میتوان با قرار دادن در اتاق خواب این امر را تا حدی محقق ساخت.

تخت خواب دو طبقه رادو انتخابی مناسب، با قیمت ارزان جهت خانواده هایی که فرزندان آن ها از یک اتاق خواب مشترک استفاده می کنند، که با طراحی به روز و جوان پسند سلیقه های بسیاری از افراد را پوشش می دهد. انتخاب رنگ سفید و مشکی در طراحی محصول باعث شده تا به راحتی با هر نوع دکوراسیون همخوانی داشته باشد. این سرویس شامل یک عدد تخت دو طبقه و یک میز آرایشی چهار کشو به همراه آینه ریلی می باشد.

تختخواب دو طبقه رادو

ویژگی های تختخواب دو طبقه رادو

تختخواب دو طبقه رادو از جنس نئوپان با روکش ضد خش و ضد آب ملامینه است. طول تخت 2 متر و عرض آن 90 سانتیمتر می باشد که ابعاد مناسب برای تمامی تشک ها از جمله تشک طبی و یا تشک رویال از جنس مموری فوم و یا لاتکس است. در زیر تخت میتوان دو عدد کشو با هزینه کم با عرض 98 و ارتفاع 25 در نظر گرفت تا برخی از لوازم و وسایل را داخل آن قرار داد تا از ریخت و پاش و آشفتگی اتاق جلو گیری شود. فاصله دو تخت از همدیگر 88 سانتی متر می باشد که ابعاد تخت بالایی دقیقا مشابه دیگری است و برای ایجاد امنیت و جلوگیری از سقوط ناخواسته به هنگام خواب، میله محافظ به طول 105 و ارتفاع 45 سانتیمتر در وسط تختخواب تعبیه شده است و همچنین جهت سهولت در دسترسی به طبقه بالای تخت یک عدد نردبان فلزی در نظر گرفته شده است. از ویژگی های بارز تختخواب دوطبقه رادو اشغال فضای کم و کارایی بالای آن جهت استراحت می باشد. همچنین قیمت خرید یک تخت دو طبقه به مراتب کمتر و به صرفه تر از دو عدد تخت تک نفره می باشد.

ابعاد تختخواب دو طبقه رادو

میز آرایش ریلی رادو با چهار عدد کشو به همراه یک آینه ریلی بر روی آن این امکان را به کاربر می دهد تا وسایل خود را که نیاز به دسترسی روزانه دارد در آن قرار دهد. ابعاد هر کشو 80 در 43 سانتیمتر می باشد که عمق هر کدام 17 سانتیمتر است. در لبه های این میز آرایشی از نوار PVC استفاده شده است. در پشت آینه ریلی نصب شده بر روی میز آرایش یک عدد کمد با فضایی جهت قرار دادن وسایل کوچک مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و غیره وجود دارد.

ابعاد میز آرایش رادو

اگر به دنبال خرید یک سرویس خواب کامل با قیمت مناسب برای اتاق فرزندان خود هستید می توانید با انتخاب این محصول و اضافه کردن به سبد خرید سفارش خود را نهایی کرده و آن را خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی خانه شما بعد از آماده سازی محصول شما آن را برای شما ارسال و درب منزل تحویلتان می دهد.

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
جنس
بدنه فلزی و نئوپان ملامینه درجه یک
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام رنگش رو میشه تغییر داد؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام بله پس از ثبت سفارش تماس بگیرد با شرکت و رنگ مورد نظر تون رو بفرمایید تا روی سفارشتون ثبت بشه رنگ های آنتیک و ونگه و سفید تمامی تخت خواب ها موجود میباشد

0موافق 0مخالف
اصلا با عکس تطابق نداره
در
من این تخت و خریدم وقتی به دستم رسید اولا طبق عکس یک سمت سه خط مشکی رو داشت یک سمت یک خط دوما محافظ فقط فلزی بود اصلا طبق عکس وسطش چوب کار نشده بود در ضمن هزینه حمل و برام زده بود رایگان ولی موقع ارسال تماس گرفتند و طلب مبلغی به عنوان هزینه ارسال خوب یکی نیست بگه این چه وضعشه آخه
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام ممنون از خرید شما  طبق قوانین سایت در صورت مغایرت کالای ارسالی شما می توانید از طریق سایت با بارگذاری عکس و توضیح مشکل نسبت به رفع مشکل اقدام بفرمایید.
ارسال رایگان مختص به شهر تهران ( مناطق 22 گانه) می باشد. و مابقی شهرها بصورت پسکرایه می باشد.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp