تختخواب دو نفره مدل آراد

تختخواب دو نفره مدل آراد

تختخواب دو نفره مدل آراد با بدنه چوبی فلزی با طراحی شیک و خاص مناسب برای نوجوانان در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
ابعاد :
طول : 200 سانتی متر
عرض : 160 سانتی متر
ارتفاع : 50 سانتی متر
جنس بدنه : فلز و چوب
سایر : دارای گارانتی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: arad1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۷۷۰,۰۰۰ تومان

تختخواب دو نفره مدل آراد

تخت خواب یکی از ملزومات خواب است که وجود آن به داشتن خوابی آرام و راحت واقعا کمک می‌کند. هر چند انتخاب یک تخت خواب مناسب می‌تواند در این مهم یعنی خواب آرام تأثیرگذار باشد. محصولی که در بالا مشاهده می‌کنید یکی از پر فروش‌ترین تخت‌خواب‌های فروشگاه است که هم ظاهر شیکی دارد و هم قیمت آن برای خرید مناسب است.

تختخواب دو نفره مدل آراد با طراحی خاص و زیبا قابل سفارش در سه رنگ سفید، مشکی و قهوه ای آنتیک روشن که به راحتی می توانید با انتخاب رنگ مناسب آن را با دکوراسیون اتاق خوابتان هماهنگ کنید، شما میتوانید هنگام خرید تخت خود به همراه آن تشک را نیز از وب سایت خانه شما تهیه نمایید تمامی تشک های موجود فروشگاه اینترنتی خانه شما تشک رویال می باشد و دارای ضمانت هستند. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا می‌شویم.

تختخواب دو نفره مدل آراد

بررسی ویژگی‌های تخت خواب دو نفره مدل آراد

● ابعاد این تخت خواب جدید 50*160*200 است که برای اتاق‌های کوچک آپارتمانی بهترین انتخاب ممکن است. چرا که علاوه بر طول و عرض استاندارد، ارتفاع مناسبی هم دارد.

● یکی از ویژگی‌های جذاب این مدل تخت خواب داشتن گارانتی است. با وجود ضمانت خرید هرگاه پس از سفارش و استفاده از تخت خواب مشکلی پیش آمد می‌توانید طبق شرایط گارانتی آن را بدون دردسر حل کنید.

● نصب این تخت خواب دونفره آسان است و بدون هیچ اذیتی می‌توانید اتصالات آن را به هم وصل کنید.

● جنس بدنه‌ قوی بوده و از متریال باکیفیت و مرغوب چوبی و فلزی برای ساخت آن استفاده شده است.

● این تخت زیبا قابل سفارش در سه رنگ مشکی، سفید و قهوه‌ای بوده و می‌توانید طبق سلیقه و رنگ غالب در چیدمان‌ منزل یک نمونه را انتخاب و سفارش دهید.

● در صورت تمایل امکان سفارش تشک مرغوب در ابعاد مناسب تخت به همراه تخت خواب وجود دارد. تشک‌ها نیز دارای ضمانت هستند پس خیالتان راحت راحت باشد.

●  تخت خواب جوری طراحی شده است برای هر دو سبک مدرن و کلاسیک بسیار شیک بوده و مناسب به نظر می‌رسد.

● می‌توانید تختخواب دو نفره مدل آراد را از سایت خانه شما سفارش داده و در کمترین زمان ممکن در شهرستان و تهران تحویل بگیرید. ضمنا شرایط ارسال رایگان برای عزیزان تهرانی فراهم است.

تخت خواب آراد

هزینه و نحوه ارسال

هزینه ارسال برای شهرستان ها به عهده مشتری می باشد و محصولات با باربری ارسال می شوند و هزینه ارسال توسط باربری با توجه به ابعاد، وزن، مسافت و ... محاسبه می شود و به صورت پسکرایه می باشد، هزینه ارسال برای تهران با توجه به سقف خرید انجام شده رایگان می باشد.

کلام آخر؛ خرید تخت خواب دو نفره مدل آراد

خرید تخت خواب دونفره مدل آراد را به تمام کسانی که به دنبال خوابب سرشار از آرامش هستند توصیه می‌کنیم. فقط کافیست اندازه تشک را دقیق اندازه‌گیری کنید تا کاملا منطبق با سایز تخت باشد‌. هم‌چنین ابعاد اتاق جوری باشد که تخت کاملا در آن جای بگیرد. 
فراموش نکنید چوب و فلز بهترین ترکیب برای خرید و مقاوم‌ترین آنها است و خرید تخت‌خواب جدید دونفره یکی از مهم‌ترین خریدهای هر نوعروسان و زوج‌های جوان است که باید با نهایت دقت انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به پشتیبانی فروش سایت خانه شما مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم درباره نحوه خرید و قیمت تختخواب دونفره سفارش‌تان را ثبت کنید. 

مشخصات

ابعاد
50*90*200
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
رنگ
سفید، مشکی و قهوه ای آنتیک روشن
جنس بدنه
فلز و چوب
گارانتی
دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp