تخت خواب دونفره فلزی مدل رز

تختخواب دو نفره مدل رز

تختخواب دو نفره مدل رز قابل سفارش در دو مدل پایه فلزی و کفی فلزی و یا پایه چوبی همراه با کفی چوبی کاملا استاندارد تشک تختخوابهای دو نفره همراه با ضمانت اصالت کالا
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز و چوب
ابعاد تختخواب : 200*160*50
سایر توضیحات : ارسال با هزینه کم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: رز
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۴۵۰,۰۰۰ تومان

یکی از محصولات باکیفیت و در عین حال اقتصادی تختخوابی است که در تصویر مشاهده می‌کنید. این محصول در نوع خودش یک شاهکار هنری محسوب می‌شود. از رنگ‌ جذاب و جزییات به‌کار رفته در ساخت گرفته تا جنس چوب و مرغوبیت متریالش همگی باعث جلب رضایت مشتریان می‌شود. در ادامه بیشتر با این محصول جذاب‌ آشنا می‌شویم.

تخت خواب دو نفره رز

بررسی ویژگی‌های تختخواب دو نفره مدل رز

● این تخت‌خواب را می‌توانید در دو مدل سفارش دهید. در واقع با توجه به نظر شخصی و زمینی که تخت روی آن قرار می‌گیرد بهترین‌ انتخاب را بین دو مدل پایه فلزی و کفی فلزی و پایه چوبی و کفی چوبی انجام دهید.

● اندازه، جنس و نوع کفی‌ها کاملاً استاندارد بوده و قطعا پس از مدتی استفاده صحیح صداهای ناهنجار تولید نخواهند‌ کرد.

● می‌توانید همراه این محصول تشک استاندارد مطابق سایز تخت‌خواب سفارش دهید. تشک‌های موجود همگی از بهترین‌های بازار هستند.

● ابعاد تختخواب 200*160*50 هست که برای اتاق خواب‌های کوچک و جمع و جور گزینه مناسبی است.

● نصب این محصول آسان بوده و وقت‌گیر نیست. خیلی راحت بدون خستگی مضاعف آن را نصب کرده و از یک خواب دل‌نشین روی این تختخواب لذت ببرید.

● این محصول و تمام متعلقاتی که همراه آن ارسال می‌شوند دارای ضمانت سلامت کالا و استانداردهای لازم بوده و در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی فروش با شما در تماس خواهند بود

● قیمت این محصول واقعا شما را متعجب خواهد کرد چرا که از یک سایت معتبر و یک تخت خواب کاملاً استاندارد این قیمت باورنکردنی است اما حقیقت دارد. پس اگر به دنبال یک تختخواب مناسب با قیمت مقرون به صرفه هستید این مدل را از دست ندهید.

● اگر به دکوراسیون سبک کلاسیک علاقه‌مند باشید این تختخواب انتخاب خوبی است.

انتخاب پایه

حرف نهایی؛ خرید تخت‌خواب دو نفره مدل رز

برای خرید این مدل تخت‌خواب ساده ولی شیک از سایت خانه شما با تیم فروش سایت در تماس باشید. فراموش نکنید جهت خریدهایی با قیمت نسبتا بالا حتما از سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک خریدتان را تکمیل کنید تا در صورت بروز مشکل امکان پیگیری وجود داشته باشد.
اگر قصد سفارش‌ تشک به همراه تختخواب را دارید فراموش نکنید که از نظر سایز با هم مطابقت داشته باشند و در صورت داشتن سوال یا گرفتن راهنمایی با پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت در تماس باشید. انواع مدل‌های تخت خواب دونفره ارزان و شیک را می‌توانید در بخش فروشگاه سایت مشاهده و در صورت تمایل هر کدام که باب سلیقه‌تان است را خریداری کنید.

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
جنس
ساخته شده از فلز درجه یک
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
نصب آسان
سایر توضیحات
قابلیت انتخاب پایه فلزی و یا چوبی با ضمانت سلامت و استاندارد بودن کالا برای تمامی تشک های خواب دو نفره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp