کتابخانه جدید مدل لوکس

کتابخانه مدل باکس Library

کتابخانه مدل باکس با طراحی خاص و زیبا به ارتفاع 72 سانتیمتر و عرض 75 سانتیمتر و عمق 25 سانتیمتر یکی از بهترین انتخابها برای خاص پسندها میباشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 72*25*75 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • والیسوالیس
  • انتیک طلاییانتیک طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2428699
GTIN: 2428699
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۲۹,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل باکس

این روزها مدل های مختلفی از کتابخانه وجود دارد که هر کدام از آن ها کاربردهای بسیاری دارند و می توانند بهترین گزینه برای جایگذاری کتاب های شما به شمار آیند و از شلوغی و درهم و برهمی محیط شما جلوگیری کند.

در میان مدل های مختلف کتابخانه، کتابخانه مدل باکس با توجه به ظاهر زیبا و ساختار جالبی که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و می تواند گزینه ای مناسب برای منزل شما به حساب آید، شما دوستان عزیز می توانید برای خرید کتابخانه مدل باکس به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و این محصول کاربردی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

کتابخانه مدل باکسی، جز آن دسته از کتابخانه های زیبا است که می تواند به بهترین شکل ممکن از کتاب های شما محافظت کند و با توجه به طبقه بندی های مجزایی که دارد می تواند نظم خاصی را برای کتاب های شما به همراه داشته باشد.

کنابخانه مدل لوکس

در روند طراحی و تولید این محصول از چندین باکس در کنار هم استفاده شده است و ظاهری ساده و کارآمد دارد که می تواند نمایی زیبا را برای اتاق شما به ارمغان بیاورد، با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فردی که کتابخانه مدل باکس دارد شما به راحتی می توانید آن را با دیگر تجهیزات خود هماهنگ کنید.

در روند تولید این محصول از ملامینه درجه یک استفاده شده است و در صورتی که تمایل داشته باشید قابلیت اجرا با ام دی اف را نیز دارد.

از بارزترین مزایای استفاده از کتابخانه مدل باکس می توان به قابلیت حمل بالایی آن اشاره کرد چرا که وزنی سبک دارد.

این کتابخانه با ابعاد 75* 25*72 طراحی شده است و دارای سه طبقه پهن است که می توانید بدون دغدغه کتاب های خود را درون آن قرار دهید.

بهتر است که بدانید این محصول را در رنگ های سفید، قهوه ای تیره، قهو ای روشن، قهوه ای متوسط، مشکی و غیره خریداری نمایید و رنگی را انتخاب کنید که با دیگر آلمان های منزل شما هماهنگی داشته باشد.

مشخصات فنی

جنس بدنه از ملامینه درجه یک با لبه های پی وی سی

ابعاد 75*25*72

برای اتصال آن از هیچ گونه میخ، منگنه و پیچ روکاری استفاده نشده است.

برای لبه های آن از روکش پی وی سی استفاده شده است که مانع از آسیب رسیدن به این قسمت ها می شود.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید کتابخانه مدل باکس به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در ارتباط با کیفیت و قیمت این تجهیزات به دست بیاورید.

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
72*25*75
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp