کتابخانه خانگی شیک

کتابخانه خانگی شیک Library

کتابخانه خانگی شیک با ارتفاع 180 سانتی‌متر در طول 90 سانتی‌متر و عمق 24 سانتی‌متر. جنس روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC.
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش لترون یا ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180 * 90 * 24 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: KMTRIS
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۰۵۹,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید کتابخانه خانگی شیک

کتابخانه خانگی شیک و زیبا یکی از لوازمی است که حضور آن تغییرات چشمگیری در دکوراسیون ایجاد می کند. در طراحی و تولید این وسیله از متریال با کیفیت استفاده شده که استحکام و دوام آن را در برابر ضربه یا خط و خش افزایش می دهد. ترکیب رنگ فوق العاده آن به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در دکوراسیون های متنوع با هارمونی رنگی مختلف از آن استفاده نمایید.

طراحی بسیار شیک و مدرن این کتابخانه امکان استفاده از آن در محیط های مختلف را فراهم نموده، اتاق خواب، اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، راهرو و غیره از بهترین محیط ها برای قرار دادن این وسیله به شمار می آیند. طراحی فوق العاده این محصول به گونه ای بوده که از رمان ورود آن به بازار کالای خانگی تا به امروز در دسته محصولات پرفروش قرار گرفته است.

بدون شک استقبال بی نظیر از این محصول سبب شده تا تولید کنندگان نمونه های متفاوت آن را در طرح و رنگ مختلف تولید کنند. برای دیدن رنگبندی های مختلف کتابخانه خانگی شیک می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و با سایر ویژگی های این وسیله نیز آشنا شوید.

کتابخانه خانگی چوبی شیک

بررسی ویژگی های کتابخانه خانگی شیک

امروزه محیط های خانگی کوچک اجازه دیزاین و دکوراسیون دلخواه را به افراد نمی دهند، در واقع خانم ها باید در میان انتخاب های محدود خود بهترین ها را خریداری نمایند. کتابخانه خانگی شیک نمونه منحصر به فرد از وسایل دکوری منزل است که به دلیل ابعاد و اندازه 180*90 سانتی متر فضای زیادی از محیط را اشغال نمی کند.

برای این کتابخانه قفسه هایی به عمق 24 سانتی متر تعبیه شده و با داشتن ارتفاع استاندارد به شما این امکان را می دهد که علاوه بر کتاب بتوانید از سایر لوازم دکوری مانند انواع گل و گلدان، قاب عکس، مجسمه و غیره استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های بارز این وسیله می توان به اتصالات مخفی آن اشاره کرد؛ به گونه ای که حتی یک پیچ یا منگنه روی سطح کار قابل مشاهده نیست.

در تولید و ساخت کتابخانه خانگی شیک از ورقه های ملامینه با روکش پی وی سی استفاده شده که باعث افزایش مقاومت آن شده، همچنین از بروز خط و خش جلوگیری می کند. گفتنی است که روکش پی وی سی حالت براق و درخشانی به این وسیله می دهد و همین امر سبب شده که در دکوراسیون های مختلف نمای جذابی داشته باشد.

خرید کتابخانه خانگی شیک

کتابخانه خانگی شیک نمونه منحصر به فرد از وسایل دکوری منزل است که در ابعاد استاندارد تولید شده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. قفسه های جادار این کتابخانه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از سایر لوازم دکوری در آن استفاده کند. طراحی و رنگ بندی مختلف این محصول به شما امکان استفاده در دکوراسیون های مختلف را می دهد، برای دیدن مدل های بیشتر می توانید به فروشگاه خانه شما مراجعه نمایید.

مشخصات

طول
90 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون<br/> عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه <br/> روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر های موجود
NoTitle
در
عالی بود . سر وقت رسید . کیفیت عالی . ممنون
2موافق 3مخالف
NoTitle
در
دور طبقه ها pvc  نشده بود و کار فقط ورق mdf برش خورده هست  و از بغل نمای قشنگی نداره ! با تاخیر 12 روزه رسید
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

تمامی کالاها ضمانت اصالت و مطابق با مشخصات فنی خدمت شما ارسال میشوند و تاخیر ارسال به دلیل دو هفته تعطیل شدن تمامی سازمان ها در تهران بود

1موافق 1مخالف
ارسال کالا
در
سلام میخواستم بدونم این کالا چند روزه به شهرستان میرسه؟ و اینجا خودم باید مونتاژش کنم یا مونتاژ شده ارسال میشه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

کتابخانه از طریق باربری ارسال میشه و مونتاژ شده است . بعد از خرید 5 تا10 روز کاری

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp