میز تلویزیون مدل D90

میز تلویزیون مدل D90 D90

میز تلویزیون مدل D90 طول 140 با طراحی فوق العاده زیبا و خاص دارای دو کشو می‌باشد ارتفاع این میز 44 سانتی‌‌متر و عرض آن 36 سانتی متر از جنس MDF و ملامینه وکیوم شده میباشد
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 44 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 36 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با لبه pvc
تعداد کشو : دو عدد

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: D90
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون مدل D90

میز تلویزیون مدل D90 بطول 140 با طراحی فوق العاده زیبا و خاص از جنس نئوپان با روکش ملامینه ضد خش و لبه PVC یک انتخاب مناسب و همچنین با قیمتی به صرفه برای شما عزیزان می باشد.

این محصول دارای دو کشو و دو طبقه می باشد که فضای مناسبی را برای قرار گیری لوازم دیجیتال و همچنین سایر لوازم فراهم کرده است. همچنین از دین کالا از یراق های با کیفیت استفاده شده است تا در طولانی مدت دچار مشکل نشوند.

وجود پایه های فلزی و دو نوار طلایی در بالا و پایین میز که با رنگ پایه آن ست شده اند یک جلوه خاص و زیبا را به این محصول داده است.

میز تلویزیون مدل D90

ابعاد میز تلویزیون مدل D90

ارتفاع : 44 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 36 سانتی متر

شما می توانید با توجه به فضایی که برای میز تلویزیون خود در نظر گرفته اید و همچنین مقایسه با ابعاد این محصول اقدام به خرید نمایید. همچنین در قسمت میز تلویزیون در فروشگاه، تنوع بسیار بالایی از انواع این محصولات می باشد که با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود اقدام به خرید نمایید.

نحوه ارسال

ارسال این محصول در تهران توسط پیک ویژه خانه شما می باشد و در شهرستان توسط باربری و بصورت پس کرایه می باشد.

مشخصات

طول
140Cm
ارتفاع
44 سانتی‌متر
عرض
36 سانتی‌متر
تعداد کشو
دو عدد
جنس پایه
فلز با نوار دور میز فلزی
جنس بدنه
نئوپان با لبه ی PVC
جنس رویه
ملامینه ضد خش
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp