میز تلویزیون پایه استیل مدل v

میز تلویزیون پایه استیل مدل v

میز تلویزیون پایه استیل مدل v طرح مدرن با پایه و دستگیره فلزی آبکاری فورتیک در رنگ های سفید طوسی آنتیک کلیاف .
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 40 سانتی متر
طول : 150 سانتی متر
عرض : 35 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

کد کالا: 5420
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون پایه استیل مدل v طرح مدرن با پایه و دستگیره فلزی آبکاری فورتیک در رنگ های سفید طوسی آنتیک و کلیاف تولید شده که می تواند مناسب هر نوع رنگ و چیدمان منزلی باشد.

این میز زیبا و با طراحی خاص تولید شده از با کیفیت ترین نوع چوب و روکش شده ی ملامینه می باشد که این نوع روکش میز تلویزیون را در مقابل خط و خش و آب مقاوم میسازد.

ظاهر این میز با ترکیبی از چوب و فلز ساخته شده است که این ترکیب مدرن و در همین حال کلاسیک می باشد و نوار های کرومی که در کناره های میز و روی درب ها کار شده زیبایی خاصی به میز 150 سانتی متری بخشیده است.

میز تلویزیون پایه استیل

کیفیت کروم و آبکاری پایه های این میز بسیار بالا هست و می توان با خیال راحت برای تمیز کردن پایه ها بر روی آن دستمال کشید و از کیفیت بالای آن لذت برد.

این میز تلویزیون زیبا دارای یک کشوی ریلی و دو کمد در طرف چپ و راست و یک طبقه قفسه ی وسط مناسب گیرنده های دیجیتال می باشد و در انتهای قفسه راه خروجی کابل و سیم های لوازم تعبیه شده که به صورت استاندارد برای تمامی سیم ها برق و داکت شبکه و خروجی تصویر مناسب می باشد.

میز تلویزیون مدل v

مشخصات

ارتفاع
40 سانتی متر
طول
150 سانتی متر
عرض
35 سانتی متر
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
جنس بدنه
نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp