میز آتشدان مستطیل گازی

میز آتشدان مستطیل مدل N11

میز آتشدان مستطیل مدل N11 تلفیق چدن و چوب روس ( 6نفره) با رنگ مقاوم الکترواستاتیک مقاوم در برابر حرارت و گرما و رطوبت مجهز به استیک پز با شعله چدنی.
______
مشخصات فنی:
تعداد شعله : متصل به گاز شهری و کپسول ، 1 عدد
جنس : چدن با پوشش رنگ کوره ای
ابعاد : 90*150*70

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1002
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان

میز آتشدان مستطیل

میز آتشدان مستطیل مناسب برای محوطه باغ و ویلا برای وقت گذاراندن در کنار دوستان در فصل زمستان می باشد. فرم این میز مستطیل طراحی شده است و مناسب استفاده 6 نفر می باشد.

در ایام فصول سرد سال تجربه لذت بخش کنار آتش بودن خاطره انگیز خواهد بود و چه بسا که آتش روشن کردن به سهولت انجام شود و این امر با وجود شعله گازی تعبیه شده در مرکزیت این میز محیا است.

در نقطه مرکزی میز آتشدان ویلایی آتش موجب گرما میشود و حتی میتوانید از به عنوان وسیله پخت استفاده کنید.

میز آتشدان گازی مستطیل

ظاهر میز های آتشدان تنوع های متعددی دارند گاهی تماما چدن و ساده هستند و گاهی همانند این مدل بسیار شیک به سبک روستیک با تلفیقی از (فلز و چوب روس) نمایی چشمگیر و متفاوت را به چیدمان فضای باز میبخشد.

به مشخصات فنی محصول توجه کنید.

همانطور که گفته شد، متریال ساخت میز آتشدان باغی تلفیق چدن و چوب روس می باشد و اما مهمترین نکته در مورد متریال ساخت، پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک با قابلیت ماندگاری رنگ و محافظت در برابر حرارت و رطوبت می باشد.

ابعاد مستطیل میز : 150*90 سانتی متر 

ارتفاع میز : 70 سانتی متر 

در 2 رنگ مشکی و سفید میتوانید سفارش دهید.

میز آتشدان مستطیل گازی

کاربرد آتش دان چیست؟

کاربرد آتش دان ها به واسطه طراحی و مدل های مختلف ،متفاوت می باشد ؛ گاها فقط به عنوان وسیله گرمایشی در فضای باز عمل میکنند ولی در اکثریت طراحی ها شامل امکاناتی همچون : صفحه گریل ،عملک قوری و استیک پز می باشند و با این تجهیزات میتوانید پخت و پز بی دردسری را کنار دوستان و با امکانات کم در فضای باز تجربه کنید.

بر روی حفره آتش دان در متحرکی ساخته شده است که در مواقعی که نیاز به آتش دان ندارید از تمامی مساحت روی میز استفاده کنید.

دکوراسیون فضای باز محدود به حیاط و ویلا منزل نمیشود، سبک چیدمان کافی شاپ و رستوران های که محوطه باز دارن باید طوری طراحی شوند که علاوه بر زیبایی و دید بصیری جذاب، راحت باشند تا مشتری بدون دغدغه ساعتی طولانی را برای گذراندن وقت طی کند البته که این راحتی در فصول سرد با گرمایی که از این آتش دان ساطع ممکن می شود. 

در کنار این میز کاربردی از مبلمان باغی از جنس فلز استفاده میکنند؛ پیشنهاد میکنم از وبسایت فروشگاهی خانه مدل های متنوع مبلمان فضای باز با قیمت تولیدی بازدید فرمایید.

قیمت آتش دان و منقل های وبسایت خانه شما به قیمت تولیدی عرضه می شود.

خرید و ارسال میز آتش دان چگونه است؟

خرید اینترنتی آتشدان از سایت فروشگاهی بسیار راحت می باشد در قدم اول تنوع مدل های دیگر منقل و آتشدان مشاهده بفرماید و بعد ثبت مشخصات به راحتی سفارش شما ثبت می شود.

ارسال به مناظق 22 گانه تهران رایگان می باشد .

ارسال به شهرستان از طریق شرکت های باربری انجام میشود در ضمن هزینه ارسال به شهرستان به صورت پس کرایه محاسبه می شود.

مشخصات

ارتفاع
70 سانتی متر
جنس
چدن
ابعاد
ابعاد 150 در 90 سانتی متر
سایر توضیحات
مجهز به استیک پز آویز کتری ،درپوش cnc که هم حالت میز استفاده بشه هم آتش دان و مشعل چدن
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp