مبل حصیری بابل

ست مبلمان حصیری پنج نفره

ست مبلمان حصیری پنج نفره به همراه تشک نشیمن ابری و میز وسط با کیفیت بالا و رنگ بندی متنوع و ارسال به سراسر کشور.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : پلیمر
ابعاد: 128*70*79

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Mb005
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲%
۱۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان

ست میز و صندلی حصیری به همراه میز وسط

این میز و صندلی یکی از پرطرفدار ترین ها با جنس پلیمر می باشد که مناسب برای فضاهای باز مانند حیاط، ویلا و باغ می باشد. تنوع بالا در رنگبندی این مبلمان فضای باز، انتخاب را برای خریدار باز گذاشته است.

نیم ست میز و صندلی حصیری شامل:

  • 2 عدد صندلی تک نفره همراه با تشک
  • 1 عدد صندلی سه نفره همراه با تشک
  • 1عدد میز پذیرایی وسط

میز و صندلی حصیری و دکوراسیون

حصیر به کار برده شده در مبل و صندلی حصیری از دو نوع طبیعی و مصنوعی است، حصیر طبیعی ممکن است مقاومت بالایی در برابر تحمل وزن زیاد نداشته باشد به همین علت نیز در چند سال اخیر از نوع مصنوعی آن در ساخت صندلی، مبل و میز حصیری استفاده می شود. در داخل حصیر مصنوعی سیم های فلزی (معمولا از جنس آلومینیوم) استفاده می شود، همچنین سطح خارجی سیم ها با پلی اتیلن پوشش داده شده است، این نوع کاملا شبیه حصیر طبیعی است اما با کیفیت و دوام بیشتر.

مبلمان باغی حصیری ست 5 نفره

مبل حصیری و کاربرد آن

مبلمان حصیری برای دکوراسیون داخلی یکی از بی نظیر ترین ایده ها است البته این مبلمان بیشتر برای فضاهای بیرونی مانند تراس ها و حیاط و بالکن مورد استفاده قرار می گیرند اما هیچ قاعده ممنوع کننده ای جهت استفاده از آنها در فضای داخلی شما وجود ندارد.

بنابراین طبق سلیقه و ذوق درونی خود می توانید از آنها در دکوراسیون داخلی و یا خارجی استفاده کنید. ترکیب این مبلمان با یک آیتم چوبی و فرش تک رنگ کنفی حال و هوای بسیار خاصی به فضای داخلی می بخشند.

این دسته از میز و صندلی های حصیری برای استفاده در کافی شاپ ها و رستوران ها نیز گزینه بسیار مناسب و کاربردی می باشد. طراحی کلاسیک این مبلمان در کنار زیبایی آنها موجب راحتی استفاده از مبلمان حصیری در فضای باز شده است.

ست مبلمان حصیری پنج نفره

ابعاد این صندلی ها 128*70*79 می باشد و همچنین شما می توانید برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و شرایط جوی هوا روکش های مخصوص این مبلمان را از بخش محصولات سایت تهیه نمایید.

نحوه ارسال محصولات

این محصولات در تهران با پیک ویژه خانه شما و در شهرستان ها با باربری های مجرب و بصورت پس کرایه ارسال می شود.

مشخصات

ابعاد
128*70*79 سانتی متر
سایر توضیحات
شامل 2 عدد صندلی تک، 1 عدد صندلی سه نفره و میز وسط
جنس بدنه
پلیمر
مناسب برای
فضاهای باز ، باغ داخل پاسیو، تراس و بالکن ، رستوران های فضای باز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp