مبل حصیری دو نفره

مبل حصیری دو نفره wicker furniture

مبل حصیری ضد آب با تنوع رنگ و به صورت تک نفره ، دو نفره ، و سه نفره با تعداد مورد نظر شما ارائه می شود .
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : پلیمر
ابعاد: دو نفر
سایر : مقاوم در برابر رطوبت

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Mb-002
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان

مبل حصیری دو نفره

یکی از مدرن ترین مبل ها و میزصندلی های فضای باز، مبل حصیری است. مبل های حصیری در دسته مبلمان کلاسیک قرار می گیرند که طرح حصیری آن ها زیبایی خاصی دارد و این طرح حصیری نشانه ی اصالت این مدل است که باعث جلب توجه می شود.

البته از مبل های حصیری هم برای فضای باز و هم فضای داخلی استفاده می شود. شما بر اساس نیاز خود می توانید انتخاب کنید که از این محصول در فضای داخل استفاده کنید یا فضای خارج.

بافت این محصول که حصیری هست هماهنگی با دکوراسیون منزل را تا حد زیادی راحت می کند و شما به راحتی می توانید لوازم دکوراتیوی را برای زیبایی بیشتر تهیه کنید.

مثلا فرش های سنتی ترکیب زیبایی را با این مبل های حصیری ایجاد می کند. ترکیب این مبل های حصیری با دیگر مبل ها هم چیدمان جذابی ایجاد می کند که بسیار پر طرفدار بوده است. این مبل ها قابلیت چیدمان با سبک های گوناگونی را دارند.

مبل حصیری دو نفره

استفاده از بافت های حصیری در این محصول جلوه ی طبیعی بودن را تا حد زیادی به انسان ها انتقال می دهد. به همین دلیل در بیشتر فضاهای باغ ها یا ویلاها از این مدل مبلمان استفاده می کنند و انتخاب بسیار خوبی است. تصور کنید که در هوای آزاد و مطبوع روی این مبل های حصیری بنشینید و از زیبایی های این محصول علاوه بر فضا استفاده کنید.

یکی از پرطرفدارترین موارد مصرف این مبل ها استفاده در آلاچیق ها و پرگولاهاست. برای فضایی که در آلاچیق ها وجود دارد، استفاده از این مبل های حصیری یا مبل حصیری دونفره یا هرلوازم دکوراتیو خارجی برای دیزاین این فضاها استفاده کرد.

مبل حصیری با ظاهر زیبا و کلاسیک خود باعث تحت شعاع قرار گرفتن فضای داخلی می شود.

مبل حصیری به دلیل راحتی در نشیمن باعث آسودگی کاربر در زمان استفاده می شود. چون راحتی محل نشیمن یکی از نکاتی است که زمان خرید مبلمان و صندلی بسیار زیاد به آن توجه می شود.

زاویه نامناسب در نشیمن و همچنین راحت نبودن مبل ها و صندلی ها باعث نارضایتی بسیاری از خریداران می شود.

مبل حصیری دونفره در 20 رنگ متنوع قابل سفارش هست و این مبلمان در قالب های تک نفره، دونفره و سه نفره تولید و عرضه می شود. شما می توانید تمامی مدل ها و رنگ های این مبل های حصیری را در سایت خانه شما مشاهده و انتخاب کرده و از 18 ماه گارانتی برخوردار شوید.

جنس این مبل های حصیری از پلیمر هست که در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت بالایی دارند. از دیگر ویژگی های مثبت این کار می توان به قابل شست و شو بودن آن اشاره کرد که نگهداری از این محصول و نظافت آن را بسیار آسان می کند.

با فکر کردن درباره چگونگی عملکرد فضای باز، شروع کنید. آیا می خواهید از آن به عنوان یک منطقه ناهار خوری در شب های گرم تابستان استفاده کنید؟ آیا می خواهید مهمانی روزانه خود را و یا روز تولد دختر خود را در فضای باز برگزار کنید؟ به دنبال فضایی جهت خواندن کتاب آرامش بخش تر از گوشه اتاق خود می گردید؟

 

مبلمان حصیری

مشخصات

ابعاد
128*70*79 سانتی متر
جنس بدنه
پلیمر
مناسب برای
فضاهای باز ، باغ داخل پاسیو، تراس و بالکن ، رستوران های فضای باز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp