ساعت مدرن ایستاده

ساعت ایستاده مدرن

ساعت مدرن ایستاده جنس صفحه چوب روسی و جنس قاب از فلز می باشد موتور این ساعت روانگرد بوده و پایه از جنس چوب به ارتفاع 160 سانتی متر و ساعت به شعاع 40سانتی متر و وزن 6 کیلوگرم می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : چوب روسی
جنس قاب : فلز
ارتفاع: 160 سانتی متر
نوع موتور : آرام گرد بدون صدا

کد کالا: AR36005A
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت ایستاده چوبی مدرن

ساعت ایستاده مدرن، نوعی اکسسوری است که به‌ جای نصب بر روی دیوار، بر روی سطح زمین قرارداده می‌شود. این ساعت دارای طراحی مدرن و خلاقانه‌ای است که علاوه بر نمایش زمان، می‌تواند به‌عنوان شیء تزئیناتی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. امروزه تولیدی‌ها اقدام به عرضه این نوع ساعت‌ها با استفاده از متریال مختلفی مانند فلز، چوب، شیشه و پلاستیک کرده‌اند.

در ادامه مقاله قصد داریم ضمن بررسی دقیق ساختار ساعت مدرن ایستاده، به ارائه توضیحات لازم جهت یاری شما در یک خرید رضایتمند بپردازیم؛ پس با همراه باشید.

ساختار ساعت مدرن ایستاده

ساعت‌های مدرن ایستاده علاوه بر طراحی نوین و زیبا، دارای ویژگی‌های اضافی مانند نمایش تقویم، نورپردازی یا هشدار صوتی نیز هستند و بیشتر آن‌ها از مکانیزم‌های کوارتزی برای نمایش زمان استفاده می‌کنند که دقت بالا و عمر باتری طولانی را فراهم می‌سازند.

همچنین این ساعت‌های مدرن ایستاده در طرح و رنگ‌های مختلف در دسترس هستند که اغلب رنگ‌های آن‌ها زنده و مینیمالیستیک است و پاسخگوی هر سلیقه‌ای است.

ساعت ایستاده مدرن

مشخصات فنی ساعت مدرن ایستاده

مهمترین مشخصات ساعت مدرن ایستاده به شرح زیر است.

  •  ابعاد: 30*45*185 میلی‌متر 
  •  وزن: 5 تا 7 کیلوگرم 
  •  جنس بدنه: چوب، فلز، شیشه، اکریلیک، سرامیک، رزین
  •  ویژگی‌های برتر: موتور آرام‌گرد، دوموتوره، سه‌پایه یا طرح‌دار
  •  قطر صفحه: 40 سانتی‌متر
  •  نحوه نمایش: عقربه‌ای
  •  منبع انرژی: باتری
  •  تکنولوژی ساخت: اتوماتیک
  •  نوع باتری: قلمی AA
  •  تکنولوژی ساخت: الکترونیکی( کوارتز)
  •  انواع: معاصر، آرت‌دکو، پاندولی، مینیمالیستی، دیجیتال، صنعتی

مزایای ساعت مدرن ایستاده

امروزه برخلاف گذشته، ساعت‌ها از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که انتخاب هریک با توجه به سلیقه شخصی و همچنین دکوراسیون محیط صورت می‌گیرد. ساعت مدرن ایستاده از جمله ساعت‌های پرطرفدار است که باتوجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد به آسانی با محیط سازگار می‌شود.

برخی از مهمترین مزایای استفاده از این نوع محصولات که سبب فروش بالای آن‌‌ها نیز شده است عبارت‌اند از:

انعطاف‌پذیری در نصب و راه‌اندازی

این ساعت‌ها نیازی به حفر یا نصب بر روی دیوار ندارند؛ بنابراین می‌توانند به‌راحتی جابه‌جا شوند و در هر نقطه‌ای از محیط قرار بگیرند.

تنوع در مدل‌ها

این ساعت‌ها نیز مانند سایر محصولات در طرح، ابعاد و اندازه‌های متنوع تولید و روانه بازار شده‌اند و امکان تطابق با هر محیطی را دارند.

قابلیت اعمال ویژگی‌های اضافه

علاوه بر اینکه برخی از نمونه‌های ساعت مدرن ایستاده دارای بخش‌هایی برای قرار دادن اشیاء دیگر مانند مجسمه یا گلدان هستند، قابلیت اعمال برخی ویژگی‌های اضافی مانند تقویم و هشدار صوتی را دارند که بر کاربردی بودن آن‌ها افزوده است.

چرا ساعت مدرن ایستاده

یکی از مهمترین دلایلی که سبب انتخاب بیشتر و در نتیجه فروش بالاتر ساعت مدرن ایستاده می‌شود، طراحی مدرن و جلوه‌های زیبای آن‌ها است که به‌خوبی با هر کوراسیون و مکان همخوانی پیدا می‌کنند. امکان جابه‌جایی آسان، تنوع در اندازه‌ها و مدل‌‌ها و سادگی این محصولات سبب انتخاب آن‌ها توسط هر سلیقه‌ای شده است. چنانچه شما هم به این طرح و سبک علاقه‌مندید، از طریق همین صفحه درخواست خود را ثبت و خریدتان را نهایی سازید. 

مشخصات

ارتفاع
160سانتی متر
وزن
6کیلوگرم
نوع موتور
روانگرد
قطر
40سانتی متر
جنس پایه
چوب
جنس بدنه
فلزی
رنگ
طلایی مشکی، طلایی فندوقی، مسی فندوقی و مسی مشکی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp