ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا

ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا clock wall

ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا جنس فلزی است و در سایز 60 سانتیمتر می باشد .
______
مشخصات فنی:
ابعاد ساعت : قطر 60 سانتی متر
موتور : آرام گرد
جنس بدنه : فلز

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Larisa60
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۴۱۵,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا

امروزه افراد بیش از بیش به دکوراسیون منازل یا محل کار خود اهمیت می دهند. یکی از مهمترین جنبه های دکوراسیون داخلی، یافتن لوازم جانبی مناسب برای تکمیل نمای کلی اتاق است. در این بین ساعت دیواری ها یک عضو جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی هستند که نه تنها یک قطعه کاربردی به حساب می آیند بلکه می توانند سبک خاصی را به هر فضایی اضافه کنند.

در ادامه بحث با ما همراه باشید تا شما را با نوع خاصی از ساعت دیواری ها به نام ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا آشنا نماییم . این ساعت دیواری ویژگی های دارد که خریداران را به سوی خود جذب می نماید.

آشنایی با ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا

ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا، یک ساعت جذاب و زیبا با طراحی مدرن و شیک است. این ساعت دیواری از جنس فلز با پوشش مات و براق ساخته شده و دارای ظاهری شیک و زیبا است. این ساعت دیواری مکانیزم کوچکی برای تنظیم زمان و باتری دارد که باعث می شود انتخاب مناسب برای تزیین دیوارهای منزل یا محیط کار شما باشد.

ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا

ویژگی ها

این ساعت دیواری دارای ویژگی جذاب زیادی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  طراحی مدرن و زیبا: همانطور که در تصویر مشاده می کنید این ساعت دارای طراحی شیک و مدرن با زمینه سفید است که ظاهر زیبایی ایجاد دارد.
  •  جنس فلزی با پوشش مات و براق : ساعت لاریسا از جنس فلز با پوشش مات ساخته شده که آن را مقاوم و با دوام می کند. البته بنا به سفارش شما عزیزان این ساعت با پوشش براق نیز ارائه می شود.
  •  مکانیزم تنظیم زمان: این ساعت دیواری دارای مکانیزم کوچکی است که به شما امکان تنظیم زمان دقیق را می دهد.
  •  دارای باتری: ساعت دیواری مدل لاریسا با باتری کار می کند که برای استفاده طولانی مدت مناسب است.
  •  ابعاد مناسب: این ساعت دیواری ابعادی مناسب دارد ( در سایز 60 سانتیمتر)که می تواند در هر محیطی، از جمله منزل، اتاق کار، اتاق خواب یا اتاق نشیمن قرار بگیرد.

خرید ساعت دیواری فلزی مدل لاریسا از سایت خانه شما

 امروزه خرید آنلاین اغلب محصولات به طور فزاینده ای محبوب شده است. به خصوص برای آن دسته از افرادی که پر مشغله بوده و وقت کافی برای گردش در بازار را ندارند . راحتی جستجو در میان طیف گسترده ای از محصولات و خرید تنها با چند کلیک، یک از مزایای خرید از سایت ما است.

سایت «خانه شما» یک رابط کاربرپسند ارائه می‌دهد که شما خریداران به راحتی می‌توانید در میان دسته‌های مختلف پیمایش کرده و دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش بودید بیابید. توضیحات دقیق محصول و تصاویر با کیفیت بالا در این سایت به شما کمک می کند قبل از افزودن ساعت دیواری لاریسا به سبد خرید خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

مشخصات

ابعاد
قطر 60 سانتیمتر
نوع موتور
آرام گرد
جنس بدنه
فلزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp