ساعت دیواری النسی مدل آماندا

ساعت دیواری مدل آماندا

ساعت دیواری مدل آماندا ساعتی ارزان با طراحی جذاب با قطر 40 سانتی متر دارای موتور کواترز اصل تایوان میباشد .جنس بدنه ساعت از MDF مرغوب میباشد.
______
مشخصات فنی:
موتور : موتور کواترز اصل تایوان
جنس بدنه : MDF
ضمانت : 2 سال ضمانت موتور

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: elenci05
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۹۹,۰۰۰ تومان

معرفی ساعت دیواری مدل آماندا 

حتما شما هم از به دنبال انتخاب ساعتی شیک با قیمت مناسب می باشید. ساعت دیواری مدل آماندا در بین تنوع ساعت های سایت فروشگاهی خانه شما، یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین ها میباشد، موتور کوارتز اصل تایوان امتیاز بارز این مدل را در کنار قیمت عالی خواهد داشت.

ساعت دیواری مدل آماندا

 اطلاعاتی مربوط به ساعت دیواری مدل آماندا

 این مدل با قطر 40 سانتی متری برای استفاده در اتاق خواب و خانه های با مساحت کم مناسب می باشد و شما می توانید طبق نیاز و سلیقه خودتان (رنگ صفحه، قاب، اعداد و حتی عقربه ها ) را از بین رنگ های: سفید، نقره ای، مشکی و طلایی انتخاب کنید.

ساعت دیواری مدل آماندا

 اعداد و عقربه ساعت دیواری از جنس آینه های مولتی استایل میباشد؛ که در روی صفحه ساعت به صورت برجسته کار شده است و این برجستگی باعث ایجاد سایه و زیبای بیشتر نمای ساعت می شود.

درخشش اعداد و قاب ساعت دیواری با تنوع رنگی و مات بودن صفحه خاص بودن این مدل را تایید میکند. جنس بدنه MDF مرغوب می باشد.

ساعت دیواری مدل آماندا

امروزه تقاضا برای خرید اکسسوری متفاوت تر از سبک های قدیمی، که طراحی ساده و بدون حاشیه دارند؛ رواج بیشتری پیدا کرده به همین دلیل قیمت مدل های جدید هم گران تر می باشد، ولی مدل آماندا در کنار سبک مدرن از قیمت مناسبی برخوردار میباشد و شما میتوانید با صرف کمترین هزینه ساعت دیواری زیبایی را خریداری کنید.

مناسب برای استفاده در دکوراسیون های به سبک: مدرن، مینیمال و کلاسیک می باشد.

چگونگی خرید و اطمینان به ما

شما بازدید کننده سایت خانه شما میتوانید با توجه به اینکه سایت دارای نماد الکترونیکی می باشد توجه کنید و پیشاپیش بابت این اعتماد سپاس گذاریم.

همچنین می توانید از طریق راههای ارتباطی همچون (گفتینو، واتساپ و یا تماس تلفنی ) با پشتیبان سایت در ارتباط باشید.

تمامی کالا ها با بسته بندی مناسب برای جلوگیری از هرگونه آسیب از طریق باربری و شرکت های معتبر پستی به سراسر کشور ارسال می گردد.

هزینه ارسال محموله ها به شهرستان ها به عهده خریدار می باشد.

ارسال به مناطق 22 گانه شهر تهران توسط پیک مخصوص خانه شما انجام می گردد.

مشخصات

جنس
MDF
قطر
40 سانتی متر
ابعاد
۴۰۰x۴۰۰x۲۰ میلی‌متر
وزن
۱ کیلوگرم
سایر توضیحات
منبع انرژی از طریق باتری
سایر توضیحات
نمایش اعداد به صورت رومی
سایر توضیحات
پس زمینه سفید امکان تغییر رنگ در قسمت قاب و اعداد و همچنین پنل اعداد از جنس آینه های مولتی استایل براق و اعداد برجسته موتور کوارتز اصل تایوان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp