جلو مبلی مدرن

جلو مبلی مدرن

جلو مبلی مدرن قابل سفارش در رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و ...، ابعاد این کالا 38*76*76 سانتیمتر میباشد.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 4081985
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۲۶۷,۰۰۰ تومان

جلو مبلی مدرن

جلو مبلی مدرن در ارتفاع 38 سانتی متر، طول و عرض 76 سانتی متر می باشد، که این میز با طراحی زیبا مربع شکل که به راحتی می توانید آن را در هر جایی از منزل خود که علاقه دارید قرار دهید، این میز دارای دو طبقه می باشد که فاصله طبقات باهم 8.5 سانتیمتر است، عرض طبقه میانی میز 23.2 سانتیمتر میباشد که فضای خوبی را برای قرار دادن وسایل دارد. 

جلو مبلی مدرن

 

طراحی منحصر به فرد با فضای دو طبقه:

طراحی این میز بسیار خاص و نسبت به باقی مدل های موجود در بازار بسیار منحصر به فرد و متفاوت می باشد، این میز قابلیت چرخش دارد که این یک نکته بسیار مثبت در این میز است زیرا دسترسی برای تمامی افرادی که دور میز نشسته اند امکان پذیر میباشد و به راحتی میتوانند با یک چرخش وسیله مورد نظر خود را بردارند.

جلو مبلی مدرن 


تنوع در رنگبندی:

این کالا دارای تنوع رنگی بسیار بالا می باشد و شما میتوانید با توجه به دیزاین منزل و سلیقه شخصی خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

رنگبندی این محصول :

  • قهوه ای
  • مشکی
  • سفید
  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای روشن
  • سایر رنگ ها 

اگر رنگ مد نظر شما در این لیست نمی باشد می توانید از طریق واتسپ و گفتگوی آنلاین سایت رنگ مد نظرتان را به کارشناسان ما اطلاع دهید.

 

رنگ بندی چوب
ارسال به سراسر کشور:

وب سایت خانه شما ارسال به سراسر کشور دارد و شما می توانید به راحتی در هر مکانی که هستید سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. 

قابلیت سفارش سازی در دو نوع جنس بدنه:

این جلو مبلی را میتوانید با جنس بدنه ام دی اف و لترون سفارش دهید، مقاومت هردو جنس بالا است و بستگی به سلیقه شما دارد که میخواهید میز شما با کدام جنس چوب ساخته شود.

ام دی اف و لترون

 

مشخصات

ارتفاع
38 سانتیمتر
طول
76 سانتیمتر
عرض
76 سانتیمتر
جنس
ام دی اف و ملامینه
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، قهوه ای و سایر رنگ ها
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp