جا کفشی سفید آپارتمانی

جا کفشی دو درب shoes case

جا کفشی دو درب تک کشو با درب های ام دی اف وکیوم با 4 طبقه داخل مناسب جاگذاری انواع کفش و پوتین
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 100 *60 * 32 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 008/002
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۴۱۵,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید جا کفشی دو درب

جا کفشی دو درب یکی از محصولات پرفروش در فروشگاه خانه شماست که از ویژگی های عالی و منحصر بفرد برخوردار است. در طراحی و تولید این محصول از جدید ترین متد های دکوراسیون الگو برداری شده، به همین دلیل امکان ست کردن آن با دیگر وسایل خانگی فراهم شده است. اگر به دمبال یکی محصول زیبا هستید که در عین جا دار بودن فضای کمی را اشغال می کند، انتخاب و خرید جا کفشی دو درب کار بسیار هوشمندانه ای است.

ویژگی های جاکفشی دو درب

خرید جاکفشی یکی از چالش هایی است که امروزه همه با آن دست و پنجه نرم می کنند. این محصول که عمدتا در راهرو قرار میگیرد باید علاوه بر طراحی زیبا و شیک، فضای کمی از محیط را اشغال کند. در واقع جاگیر نبودن از مهم ترین مشخصات یک جاکفشی خوب است، همچنین باید فضای مناسبی برای نگهداری از کفش ها داشته باشد.

جا کفشی دو درب نمونه منحصر بفرد از انواع لوازم خانگی است که به راحتی می توان 15 جفت کفش متنوع زنانه، مردانه، بچگانه را در آن جای داد و داشتن یک کشو زیبا در قسمت بالایی این جاکفشی به شما امکان نگهداری از انواع وسایل مانند دستمال، واکس، برس و غیره را می دهد.

جاکفشی دو درب سفید

در طراحی این جاکفشی از نئوپان با روکش ملامینه استفاده شده و همین امر میزان مقاومت آن را در برابر ضربه و خط و خش افزایش داده است. در قسمت لبه های این کار نوار پی وی سی کار شده که از بروز آسیب حین جابجایی پیگیری می نمایند. از جذابیت های این جا کفشی دو درب می توان به مخفی بودن اتصالات آن اشاره کرد، در واقع پنهان بودن اتصالات سبب شده تا نمای یک تکه و جرابی ایجاد شود.

ابعاد و این محصول در ابعاد 100* 60 سانتی متر با عمق 32 سانتی متر طراحی شده و به واسطه جمع و جور بودن یک انتخاب ایده آل برای محیط های آپارتمانی به شمار می آید. این محصول توسط برند های معتبر و حرفه ای طراحی و تولید می شود. تنوع در رنگ بندی سبب شده تا بتوان بر اساس هارمونی رنگی دکوراسیون منزل نمونه های مختلف آن را خریداری نمود.

خرید جا کفشی دو درب

طراحی بی نظیر و بسیار زیبای این مدل از جاکفشی دو درب با استقبال چشمگیر خریداران مواجه شد از این رو برند های در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت خود را آغاز نمودند. برای خرید این مدل جا کفشی دو درب در رنگ بندی های متنوع پیشنهاد می کنیم به سایت خانه شما مراجعه نمایید. در این مجموعه تمام وسایل با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مشخصات

ارتفاع
100 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
عمق
32 سانتی متر
روکش
روکش ضدخش
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
نظر های موجود
NoTitle
در
از محصول راضی و از نحوه ارسال بسیار ناراضی بودم ...به علت وکیوم نشدن رنگ و لبش پریده بود این به کنار علی رغم زنگ خودم به شرکت و تاکید به هماهنگی قبل ارسال بدون هماهنگی ارسال شد اونم وسط ظهر و ترک محل کارم برام خیلی گرون تمام شد
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

به دلیلی ثبت و تحویل سفارش شما در روزهای پایانی سال و حجم بالای سفارش ها امکان مشخص کردن ساعت دقیق تحویل ممکن نبود و تمام تلاش ما تحویل سفارش ها قبل از تعطیلات نوروزی بود. با این حال ما تمام تلاش خود را میکنیم تا در خرید های بعدی  ارسال سفارشات را با کیفیت بهتری انحام دهیم. ممنون از ثبت نظر شما

0موافق 1مخالف
NoTitle
در
سلام
من اگر بخوام این جالباسی رو حضوری خرید کنم کجا باید مراجعه کنم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام فروش تنها به صورت اینترنتی میباشد ارسال کالا برای تهران رایگان و برای شهرستان به صورت پس کرایه میباشد

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp