بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده

بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده

بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده از جنس پلی اتیلن مقاوم با پایداری رنگ مقابل نور خورشید برای تزیین فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری ، آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان مناسب می باشد.
______
مشخصات:
طول گیاه: 40 سانتی متر
جنس : پلی اتیلن مقاوم (100% مواد نو) و پارچه

وضعیت کالا: اتمام موجودی

بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده

امروزه استفاده از گیاهان مصنوعی در فضاهای مختلف بسیار رایج شده است. این نوع گیاهان جنبه تزئینی داشته و جلوه زیبایی به محیط می‌بخشند. افراد می‌توانند به راحتی این گیاهان مصنوعی را بدون نیاز به توجه خاصی به کار بگیرند. اگر شما نیز جز افرادی هستید که وقت رسیدگی به گل‌های طبیعی را ندارید؛ ولی به استفاده از آنها در محل کار یا زندگی خود علاقه‌مندید، ما استفاده از گیاهان مصنوعی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده یکی از این نوع گیاهان است که طرف‌داران زیادی دارد. شکل این گیاه دقیقاً شبیه به نوع طبیعی بوده و استفاده از آن برای تمامی فضاها مناسب است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ویژگی‌های بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده

برگ‌های ارکیده مصنوعی موجود در سایت خانه شما، از جنس پلی اتیلن هستند. این ویژگی، آنها را در برابر نور خورشید مقاوم کرده و موجب می‌شود در مقابل قرارگیری در معرض نور، پایدار بمانند و زود دچار خرابی نشوند. این بوته گیاه برای تزیین کردن انواع مختلف فضاها مثل فضاهای مسکونی، اداری و تجاری، آشپزخانه‌ها، آکواریوم، حمام، سرویس بهداشتی، نمای ساختمان و اصلاً هر محیطی که شما دوست دارید در آن از گل استفاده کنید مفید است.

بوته مصنوعی گل ارکیده

درباره ابعاد این گیاه مصنوعی نیز گفتنی است که بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده در بهترین و طبیعی‌ترین حالت خود 40 سانتی‌متر می‌شود که شما می‌توانید با همین اندازه استاندارد، آن را از سایت فروشگاهی ما تهیه کنید. علاوه بر این ابعاد خوب، داشتن برگ‌های زیبا به همراه ساقه ضخیم و استوار، موجب هر چه بیشتر طبیعی دیده شدن این محصول می‌شود. افراد می‌توانند به راحتی چندین دسته از بوته‌های این گیاه را خریداری کرده و یک فضای سرسبز مصنوعی برای خود ایجاد کنند. این فضای سرسبز شما، دیگر به هیچ‌گونه آبیاری و هرس نیاز نخواهد داشت؛ پس می‌توانید بدون هیچ نگرانی از آن لذت ببرید.

نظافت و نگهداری بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده

برای نظافت و شست‌وشوی بوته گیاه مصنوعی نیاز به دقت و سرسختی زیادی نیست. این گیاهان به راحتی با فشار باد دستگاه‌های دمَنده و گردگیرهای پَر یا نخی تمیز شده و گردوغبار نشَسته بر روی آنها از بین می‌رود. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده را توسط آب و مواد شوینده دیگر شستشو دهید، باید یک‌سری نکات و اصول را رعایت کنید. چون این مدل گیاه بافت انبوه برگ‌های خمیده دارد و نظافت آن به این شیوع نیازمند دقت و توجه بیشتری است.

از سایر نکاتی که برای نگهداری از این گیاه مصنوعی باید رعایت کنید، دور نگه داشتن آن از اجسام داغ و آتش است. برگ ارکیده به شدت به اجسام داغ حساس بوده و در صورت برخورد جسم داغ با برگ‌های آن ممکن است کلاً خراب شده و زیبایی خود را از دست دهد. با رعایت این اصول مراقبتی، شما قادر خواهید بود برای مدت طولانی این گیاهان را استفاده کنید بدون اینکه وقت زیادی نیز برای آنان بگذارید.

خرید بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده

شما می‌توانید این محصول کاربردی و زیبا را با بهترین کیفیت، از سایت خانه شما خریداری نمایید. شما پس از ثبت خرید بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده در سایت، حداکثر تا سقف هفت روز کاری، آن را در درب منزلتان تحویل می‌گیرید. همچنین به یاد داشته باشید که پشتیبانان سایت ما، همیشه آماده کمک رسانی و راهنمایی به مشتریان جهت تجربه یک خرید مطمئن هستند.

مشخصات

طول
40 سانتی متر
جنس
پلی اتیلن مقاوم (100% مواد نو) و پارچه
قابلیت شست و شو
دارد
مناسب برای
دارد آکواریوم، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، نمای ساختمان، سالن پذیرایی، سالن اداری، (محیط داخل و خارج ساختمان)
نظر های موجود
بوته گیاه مصنوعی
در
من این بوته برگ ارکیده رو برای آکواریوم سفارش دادم دو عدد ساقه زخیم و استواری داره خیلی جنسش عالی و بل کیفیت هست و این که رنگش ثابت هست و با مرور زمان از بین نمیره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
بوته گیاه مصنوعی
در
بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده خیلی عالی و با کیفیت هست و بسیار کاربردی هستش برای تزیین فضاهای مسکونی  اداری و تجاری سرویس بهداشتی آشپزخانه مورد استفاده قرار. میگیره
______
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از  خرید کالای بوته گیاه مصنوعی برگ ارکیده از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp