باربیکیو بتنی طرح چوب بزرگ

باربیکیو بتنی بزرگ


______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : بتن
ارتفاع : 200 سانتی متر
طول : 190 سانتی متر
سایر : بدنه آرماتوربندی شده

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: TKb04
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو بتنی بزرگ

قطعاً برایتان پیش آمده که در یک دورهمی دوستانه یا وقت گذراندن با خانواده، اغلب اعضا به فکر درست کردن غذا یا تمیزکاری‌های مربوط به آن باشند. از این رو گذراندن وقت بدون داشتن دغدغه‌ی درست کردن غذا و تمیزکاری‌های متداول برای آن، حتماً تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر برای شما خواهد بود. پس بیایید محصولی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن قادر باشید چنین تجربیات دل‌چسبی را کسب کنید.

نام این محصول موردبحث، باربیکیو است که انواع مختلفی دارد. یکی از انواع آن باربیکیو بتنی بزرگ می‌باشد که شما به راحتی می‌توانید از آن در فضاهای خارجی مثل حیاط، بالکن ویلا یا باغ‌هایتان استفاده کنید. در کل مهم نیست که فضای شما به چه اندازه باشد؛ در هر صورت بهره‌گیری از باربیکیو همیشه می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

آشنایی با باربیکیو بتنی بزرگ

باربیکیوهای بتنی بعضی اوقات به نام باربیکیوهای سیمانی نیز شناخته می‌شوند. استفاده از این نوع باربیکیوها به دلیل بزرگی و همچنین به دلیل استفاده از بتن در ساخت و در نتیجه سنگینی و غیر قابل حمل بودن آن‌ها، بیشتر برای فضاهای باز کاربرد دارد.

همچنین ساخت باربیکیو بتنی بزرگ اغلب به‌صورت ایستاده بوده و قسمت‌های مختلفی مثل دودکش و سایبان در آن‌ها تعبیه شده است. ناگفته نماند که این نوع باربیکیو ها به دلیل داشتن بدنه‌ی آرماتوربندی شده، از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

باربیکیو بتنی بزرگ

ابعاد باربیکیو بتنی بزرگ

اغلب باربیکیو بتنی بزرگ در ابعاد 190 (طول) در 200 (ارتفاع) سانتیمتر ساخته می‌شود. البته گاهی اوقات، برخی افراد در ساخت و انتخاب ابعاد آن‌ها، سلایق شخصی خود را نیز وارد کرده و این محصول را به ابعاد متفاوت می‌سازند. شما می‌توانید از سایت خانه شما این محصول را در ابعاد استاندارد مشاهده و تهیه نمایید.

مزایا استفاده از باربیکیو بتنی بزرگ

حال که روزبه‌روز تقاضای برای استفاده از این وسیله پرکاربرد، بیشتر می‌شود، بهتر است یک مرور کلی بر مزایای استفاده از آن داشته باشیم. البته مانند هر محصول دیگری، باربیکیو بتنی نیز معایب خاص خود را دارد که در مقایسه با مزایای آن قابل چشم‌پوشی هستند. این مزایا عبارت‌اند از:

  • قابل ساخت و خرید با هزینه کم
  • قابلیت تهیه با رنگ‌های خاص
  • قابلیت تهیه با ابعاد مختلف
  • تولید حرارتی یکنواخت و درنتیجه پخته شدن عالی کباب‌ها و لذیذ شدن آن‌ها
  • برخوردار شدن غذاها از طعمی دودی و خوشایند
  • قابلیت کاربرد در فضاهای مختلف
  • تمیزی و نظافت آسان
  • صرفه‌جویی در وقت
  • آشپزی ایمن‌تر

 قیمت و خرید باربیکیو بتنی بزرگ از سایت خانه شما

در خرید یک محصول اغلب مشتریان قبل از توجه به کیفیت به قیمت آن توجه می‌کنند. اگرچه در خرید باربیکیو بتنی، قیمت آیتم مهمی به شمار می‌رود اما باید به این نکته نیز توجه کنید که این محصولات از جنس بدنه بسیار مقاوم برخوردار هستند که کاملاً آن‌ها را در برابر آسیب محفوظ کرده و موجب کارکرد بیشتر آن‌ها می‌شود. همچنین با خرید باربیکیو بتنی، دیگر لازم نیست که در فواصل زمانی کوتاه هزینه‌های تعمیر یا تعویض بپردازید.

پس می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که هزینه پرداخته‌شده برای خرید این محصول به‌گونه‌ای به جیب خودتان برمی‌گردد. شما می‌توانید باربیکیو بتنی بزرگ را در رنگ‌های قهوه‌ای تیره، مشکی و شاپون به قیمت 6370000 تومان از سایت خانه شما تهیه نمایید. پس همین حالا سفارش خود را ثبت کرده و این محصول پرکاربرد را حداکثر تا 7 روز بعد در درب منزلتان تحویل بگیرید.

 

مشخصات

جنس بدنه
بتن
ارتفاع
200 سانتیمتر
طول
190 سانتیمتر
سایر توضیحات
بدنه باربیکیو ها آرماتوربندی شده بسیار مقاوم هستند
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp