آباژور ایستاده 4 شاخه بهمراه آویز کریستالی

آباژور ایستاده چهار شاخه با آویزهای کریستالی

آباژور ایستاده چهار شاخه با آویزهای کریستالی مناسب جهت نور پردازی و دیزاین انواع فضاها با رنگ بندی های متنوع
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 145 سانتی متر
رنگ پایه : طلایی، زیتونی، کروم (استیل)
تعداد کلاهک : 4عدد
جنس پایه : فلزی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: dr120
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان ۳%
قیمت: ۳,۷۷۹,۰۰۰ تومان

آباژور ایستاده چهار شاخه با آویزهای کریستالی

آباژور ایستاده با شید پارچه ای و آویزهای کریستالی دارای طرح و جلوه زیبایی می باشد. شما می توانید با این انتخاب علاوه بر خرید یک آباژور ایستاده، یک کالای لوکس شیک و جذاب را نیز تهیه کنید تا در گوشه سالن نشیمن شما بدرخشد.

این کالا دارای رنگبندی در شید پارچه ای خود می باشد که از جنس پلی استر بوده و شامل رنگ، کرم کم رنگ، گرم پررنگ، زرشکی، صورتی، سفید می باشد. با طراحی بسیار شیک و ظریف و خاص با ارتفاع 145سانتی متر مناسب برای هر مکان با هر سبک و دیزاینی می باشد.

آباژور ایستاده چهار شاخه با آویز کریستالی

جنس بدنه این آباژور از فلز بوده و دارای رنگبندی از جمله طلایی، زیتونی و کروم می باشد. از زیر شیدهای پارچه ای این کالا با توجه با طراحی کریستال هایی آویز شده اند که به زیبایی آن افزوده است. این محصول دارای 4 کلاهک می باشد که نور کافی را برای محیط خود تامین می کند و دارای طول سیم 180 سانتی متری می باشد.

شما می توانید با توحه به دکوراسیون خود آباژور مورد نظر خود را از فروشگاه ما خریداری کنید که دارای تنوع بسیار بالایی در این زمینه از کالا می باشد. پس از خرید محصول خریداری شده در تهران و شهرستان ها درب منزل تحویل داده می شود.

مشخصات

ارتفاع
145 سانتی متر
طول سیم
180 سانتی متر
ابعاد شید
قطر بالا 10سانت و قطر پایین 15 و ارتفاع 15 سانت
رنگ پایه
طلایی، زیتونی، کروم (استیل)
جنس شید
پارچه پلی استر
تعداد سرپیچ
4 عدد کلاهک
جنس پایه
فلزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp