12 دلیل که چرا خرید آنلاین بهتر از خرید حضوری است.

از یافتن ارزان ترین قیمت ها تا دوری کردن از ترافیک، دلایل فراوانی برای بهتر بودن خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری وجود دارد. 

آمار ها نشان میدهند که در سال 2015 خرید آنلاین در انگلستان به 15 میلیون پوند رسید که نمودارها بیانگر بالاتر رفتن این رقم در سال های بعدی نیز هستند.  به طوری که 27 فروشگاه خرده فروشی در انگلستان تبدیل به فروشگاه اینترنتی شده اند. 

پس چه چیزی مانع شما شده است؟ ما به شما 12 دلیل میدهیم که چرا باید خرید آنلاین انجام دهید. 

1- عمر حمل کردن کیسه های خرید به سر آمد

برگشتن به خانه به همراه 10 کیسه خرید بسیار دشوار و طاقت فرسا می باشد که با خرید آنلاین این مشکل حل شده است و به راحتی و بدون هیچ دردسری کالاهای شما صحیح و سالم در خانه شما به دستتان خواهد رسید. 

2-خرید کنید و بستنی بخورید

همیشه فروشگاه ها از ورود شما به همراه خوراکی به داخل مغازه جلوگیری میکنند اما به لطف سایت های فروش آنلاین مانند خانه شما به راحتی میتوانید روی مبل خود نشسته و در حالی که بستنی میخورید خرید خود را انجام دهید. 

3- به راحتی میتوانید اجناس خریداری شده را باز گردانید 

شما میتوانید کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید و در صورتی که جنس خریداری شده مشکلی داشت به راحتی آنرا برگردانید بدون اینکه نیاز باشد تا دوباره تا فروشگاه بروید.

4- معرفی کالاهای مرتبط

در سایت های خرید آنلاین همواره محصولات مرتبط به کالایی که قصد خرید آن را دارید به شما معرفی می گردد که از همان سایت میتوانید خریداری نمایید اما در خرید حضوری برای تهیه اجناس مختلف شاید لازم باشد که از مغازه ای به مغازه ی دیگر بروید. 

5- خرید هدیه برای دوستان و خویشاوندان

تولد برادرزاده خود را فراموش کرده اید؟ جای نگرانی نیست. با یک جستجو سریع آنلاین خرید خود را انجام دهید و روز بعد پیک فروشگاه آنلاین هدیه تولد را به همراه کارت تبریک به دست برادرزاده تان می رساند. 

6- بدون اینکه کسی بداند خرید کنید

آیا نگران این هستید که وقتی برای کودک درونتان خرید میکنید همسایه ها به شما بخندند؟ کافی است خرید آنلاین انجام دهید تا اجناس شما در بسته بندی خصوصی و در داخل جعبه های قهوه ای رنگ به دست شما برسد. 

7- کارت تخفیف 

همیشه برای خرید های آنلاین کارت تخفیف و امتیاز خرید وجود دارد. سایت هایی مثل خانه شما را همیشه چک کنید تا از این تخفیف ها آگاه شوید. 

8- نقدها را بخوانید

شما به فروشگاه میروید و یک توستر میبینید که میخواهید آنرا بخرید، چگونه از کیفیت توستر آگاه میشوید؟ از کجا میدانید که این محصول هر دو طرف نان را گرم میکند؟ خرید آنلان این امکان را به شما میدهد که هزاران نقد و بررسی را در مورد محصول بخوانید و با آگاهی کامل آنرا خریداری نمایید. 

9-  به بهترین قیمت خریداری نمایید

به این دلیل که قیمت ها در هر مغازه متفاوت است برای اینکه بهترین قیمت را پیدا کنید باید از این مغازه به آن مغازه بروید. اما به لطف وجود فروشگاه های آنلاین میتوانید خیلی سریع بهترین قیمت را پیدا کرده و محصول مورد نظر را خریداری نمایید. 

10- خرید بدون ترافیک 

بهترین دلیل برای خرید آنلاین تا کنون این بوده است که وقت شما در خیابان های شلوغ تلف نمی شوود و در کنار خیابان دنبال جای پارک نمیگردید. لپ تاپ خود را برداشته و در حالی که لیوان پای در دستانتان است خرید کنید. 

11-  بسیار راحت تر است

ساعت 11 شب است و ناگهان به یاد می آورید که به همسرتان قول داده اید که امروز لوستر مورد علاقه آن را خواهید خرید اما فراموش کرده اید؟ مشکلی نیست میتوانید آنلاین خرید کنید و فردا آنرا دریافت کنید. 

12- بدون درد سر و حواس پرتی خرید کنید

وقتی به خرید می روید چندبار لیست خرید را چک میکنید و بین آن همه خرید با سبد خرید خود مقایسه میکنید تا بدانید همه اجناس را خریداری کرده اید؟ در خرید آنلاین خیلی راحت از اول لیست خود شروع به خرید کرده و به سبد کالا اضافه کنید. 

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp