10 نکته دکوراسیون برای منزل جدید شما

اگر به تازگی منزل جدیدی اجاره کرده اید و یا به تازگی به خانه خودتان نقل مکان کرده اید و یا حتی محدودیت مالی برای تهیه وسایل خانه دارید، هیچکدام دلیل نمیشود تا خانه شما شبیه به اتاق خوابگاه دانشجویی باشد!

نکته ها و روش های فراوانی وجود دارد تا خانه شما زیبا و شیک به نظر آید. در ادامه 10 نکته برای اینکه چگونه دکوراسیون منزلتان را به روز کنید به شما خواهیم آموخت. 

 
1- با گل و گلدان منزل خود را بیارایید

به طرز شگفت انگیزی ساده است اما حقیقت دارد. فقط با اضافه کردن یک یا دو عدد گل فضای خانه شما زیباتر میشود. گیاهانی که نیاز به مراقبت کمتر دارند استفاده کنید. اگر چه باید این وظیفه را به عهده بگیرید که به خوبی از این موجودات زنده نگهداری نمایید.

2- از یک سطل کوچک رومیزی استفاده کنید

سطل کوچک نه تنها به هم ریختگی میز شما را تحت کنترل در می آورد بلکه نمایی خاص به میز شما می دهد. سطل دکوری را میتوانید با کتابچه ها و یا ریموت کنترل تلویزیون پر کنید. در اینصورت هم میز شما مرتب است و هم تمامی وسایل در دسترس شما قرار دارند.

3- کتابخانه خود را با سلیقه بچینید

حتی اگر تنها کتاب هایی که دارید کتاب های درسی و جزوه های دانشجویی تان است همچنان با سلیقه چیدن کتاب ها ظاهری آراسته به خانه شما می دهد. کتاب ها را به صورت عمودی و افقی و یا ترکیبی از آن بچینید.

4- نور پردازی کنید

لامپ های سقفی برای خانه مناسب نیستند پس از لامپ های رومیزی و یا لوستر های چند شاخه مدرن و شیک استفاده کنید. چند نمونه از این لوستر ها را در سایت خانه شما می توانید پیدا کنید.

5- از یک میز بار استفاده کنید

یک میز بار کوچک کنار دیوار قرار دهید و نوشیدنی های مورد علاقتون را روی آن بچینید یک سطل یخ و چندتا لیوان زیبا هم روی میز قرار دهید.


 

6- از کوسن استفاده کنید

یکی از روش های سریع برای زیبا تر کردن فضای خانه شما، استفاده از کوسن و بالشت های تزئینی می باشد. از کوسن های بارنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنید.

7- تابلو و تابلو فرش

می توانید تابلو های هنری و مدرن زیبایی تهیه کنید و به دیوار آویزان کنید تا جلوه خاص و زیبایی به خانه شما بدهد. روش های غیر متعارف برای آویزان کردن تابلو ها می تواند بهتر باشد.

8- پرده

این یکی از روش هایی است که نمیخواهید به راحتی آن را نادیده بگیرید. آفتابگیرها و سایه بان های پلاستیکی خودرا با پرداه های جدید و مدرن جایگزین کنید. این پرده ها نه تنها ظاهر خانه شما را مدرن تر میکنند بلکه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند و همچنین فضای خصوصی بیشتری به شما می دهند.

9- از ظرف مخصوص صابون استفاده کنید

قرار دادن صابون و مایع ظرف شویی با بسته بندی خودشان برروی سینک ظرف شویی و یا روشویی دستشویی ها بی نظمی بیشتری به ظاهر آشپزخانه و دستشویی می دهند بنابراین از ظرف های مخصوص نگهداری صابون استفاده کنید تا این بی نظمی از بین برود.

10- ست کردن لیوان ها و ماگ ها

یک دست بودن و یک شکل بودن لیوان ها و ماگ ها نمایی زیبا به آشپزخانه می دهند این در حالی است که اگر شکل متفاوت و ظاهری مغایر با یکدیگر داشته باشند فقط بی نظمی را نمایان می کنند.

 

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp