گل مصنوعی بنفش

گل مصنوعی شمعدانی

گل مصنوعی شمعدانی همراه با گلدان از جنس پلیمر با پایداری رنگ مقابل نور خورشید برای تزیین فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری مناسب میباشد.

اين محصول از برگ هاي كوچك و بزرگي با طول 10 تا 20 ميلي متر با لبه هاي صاف تشكيل شده كه در 6 رديف در امتداد طولي 3 ساقه ضخيم و استوار قرار گرفته اند و ظاهري بسيار طبيعي به آن مي بخشد.
در سطح اين برگ ها، يك رگبرگ مركزي و دو تا چهار رديف رگبرگ فرعي و قرينه ديده مي شود كه كاملا برجسته بوده و به دو طرف منشعب شده اند.
ارتفاع تاج پوشش مدل شمشاد 10 تا 11 سانتي متر و قطر هر واحد تشكيل دهنده (گل) آن 5 سانتي متر است كه حجم پوششي بسيار انبوه و متراكمي را پديد مي آورد.
در ميان ساقه و برگ هاي سبز رنگ، 3 ساقه بلند (لوله پلاستيكي) در وسط گلدان و 2 ساقه كوتاه در هر دو سمت گلدان قرار دارد كه مجموعاً 7 ساقه گل را تشكيل مي دهد. بر روي اين ساقه ها گل هاي بنفش رنگي مشابه واحد هاي تشكيل دهنده در ديوار سبز مدل داوودي ديده مي شود كه البته شباهت فراواني هم به گل پياز كوهي يا آليوم دارد.
دسته هاي برگ در اين مدل، درون يك گلدان سفيد و زيباي پلاستيكي با شكل مكعب مستطيل با طول 30 سانتي متر قرار دارند كه با ملات گچ پر شده و ساقه ها درون آن تثبيت شده اند.

مشخصات

عرض
8 سانتیمتر
طول
30 سانتیمتر
جنس
پلی اتیلن
تعداد
36 عدد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp