متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
میز ناهار خوری میگون 60*60 قهوه ای تیره

میز ناهار خوری میگون 80*120 قهوه ای تیره table

میز ناهار خوری میگون 80 در 120 به رنگ قهوه ای تیره 4 با ارتفاع 73 استاندارد سانتی متر جنس بدنه MDF استقامت و طراحی ساده و زیبا از ویژگی های میز مدل میگون می باشد

وضعیت کالا: اتمام موجودی

میز ناهار خوری و نکات قابل توجه

میز ناهار خوری از آن دسته المان هایی است که برای هر خانه ای و خوانواده ای لازم و ضروریست و تنها دلیل این امر فقط سرو غذا نیست بلکه میز ناهار خوری به نوعی تکمیل کننده مبلمان و دیزاین منزل شماست.

میز های ناهر خوری امروزه در ابعاد و مدل ها و رنگ های مختلفی طراحی و به فروش میرسد ولی شما باید بدانید که کدام میز با چه طرحی و چه مدل و ابعادی برای خانه شما مناسب است.

در طراحی داخلی ما 2 فضا برای میز ناهار خوری تعریف میکنیم:

1.آشپزخانه

2.پذیرایی یا نشیمن

در ابتدا تصمیم بگیرید که میخواهید میز و صندلی شما در کدام فضا قرار بگیرد و قطعا شما باید فضایی را انتخاب کنید که بزرگتر است واین مکان باید به گونه ای باشد که جلوی رفت و آمد و یا پخت و پز شما را نگیرد.

در قدم دوم شما نسبت به فضایی که در نظر دارید میتوانید انتخاب کنید که میز شما چند نفره باشد، چه طراحی داشته باشد و با چه ابعادی

قدم سوم انتخاب رنگ میز و صندلی های دور آن باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین شما ممکن است بخواهید از 2 میز ناهار خوری در منزل خود استفاده کنید یکی برای پذیرایی یکی برای آشپزخانه (یعنی بخواهید میز مهمان و مهمانی ها و ضیافت خود را از میزی که به صورت روز مره از آن استفاده میکنید) تفکیک کنید که بهترین گزینه برای میز دوم شما میزی کوچک تر و کاربردی تر مانند میز مدل میگون است.

در این قسمت شما را در خصوص میز های طرح مستطیلی و فضا هایی که این دسته از میز ها برایشان مناسب است راهنمایی خواهیم کرد.

میز های مستطیل شکل مانند میز طرح میگون  برای فضاهایی با عرض کم وطول بیشتر مناسب است و به دلیل این که این میز ها امکان بیشتری برای عبور و مرور در فضا ایجاد میکنند بسیار مناسب منزل هایی که کوچکتر هستند میباشد و به دلیل داشتن گوشه های تیز فضای پرتی ندارندو در هرمکانی جا میگیرند بر خلاف میز های گرد که فضای بیشتری اشغال میکنند.

قیمت مناسب این میز نهارخوری باعث میشود دیگر سراغ خرید میز ناهار خوری دست دوم نروید و با مبلغ کم یک میز ناهار خوری نو خریداری نمایید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

میز هایی مستطیل شکل این در فضا های کوچک تر این امکان را به شما میدهد که بتوانید با جا به جایی آنها و چسباندن این میزها به دیوار فضای خود را بزرگتر کنید و این در حالی است که میز هایی که دایره شکل و گرد هستند این مزیت را ندارند و شما نمیتوانید در فضا مانور دهید.

پس اگر شما منزلی کوچکتر و یا فضای کم تری برای میز ناهار خوری دارید و یا میخواهید از فضای خود حداکثر استفاده را داشته باشید میتوانید از میز های مستطیل شکل طرح میگون استفاده کنید.

مشخصات

رنگ
قهوه ای تیره
ابعاد
120*80
ارتفاع میز
74 سانتی متر
whatsapp