میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون مدل لاکچری 3w1w2

میز تلویزیون مدل لاکچری با ارتفاع 40 سانتیمتر طول 160 سانتیمتر عمق 40 سانتیمتر و طراحی خاص قابل سفارش در ابعاد مختلف بنا به انتخاب شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 40 سانتی متر
طول : 160 سانتی متر
عرض : 40 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
تعداد کشو : یک عدد
تعداد کمد : یک عدد
رنگبندی : دارای تنوع رنگی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 7650118
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۷۸۳,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون مدل لاکچری

میز تلویزیون مدل لاکچری یکی از مدلهای پر طرفدار بازار می باشد. دلیل این انتخاب طراحی ساده و جادار بودن این کالا می باشد.

این میز شیک دارای یک کشو و دو کمد طبقه دار و جادار می باشد که کاربرد این میز را چند برابر کرده است که در تصویر این محصول مشهود می باشد و شما می توانید از فضاهای تعبیه شده در این میز نهایت استفاده را ببرید.

میز تلویزیون دیواری مدل لاکچری

 جنس بکار رفته در این کالا نئوپان با روکش ملامینه درجه یک می باشد که علاوه بر ضد خش بودن بسادگی نیز قابل تمیز کردن و نگهداری می باشد. به اینصورت که شما با یک دستمال نم دار ساده می توانید براحتی این میز را تمیز کنید.

این کالا در رنگبندی های مختلفی ارائه داده شده است که با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

نحوه ارسال

شما می توانید کالای سفارش داده شده را درب منزل تحویل بگیرید. به اینصورت که در تهران بصورت رایگان (با رعایت خرید حد نصاب) و در شهرستان ها بصورت پس کرایه می باشد.

 

مشخصات

طول
160Cm
عرض
40Cm
ارتفاع
40Cm
جنس بدنه
نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
تعداد کشو
یک عدد
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp