میز تلویزیون متین مدل R714

میز تلویزیون متین مدل R714 MATIN R714

میز تلویزیون متین مدل R714 با طول 140 سانتی‌متر که دارای یک عدد کشو محدب منبتی جنس MDF ترک که قابلیت تغییر سایز دارد. ارتفاع این میز 50 سانتی متر و عرض آن 46 سانتی‌متر است.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 50 سانتی متر
طول : 140 سانتی متر
عرض : 46 سانتی متر
تعداد کشو : یک عدد
قابلیت تغییر سایز: دارد
جنس بدنه : ام دی اف هایگلاس ترک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: R714
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۳۳۰,۰۰۰ تومان

میز تلویزیون متین مدل R714

میز تلویزیون متین مدل R714 در سایز 140 سانتی‌متر، ارتفاع 50 سانتی‌متر و عرض 46 سانتی‌متر می باشد که جنس بدنه این میز تلویزیون از جنس ام دی اف ترک با روکش وکیوم کره ای بوده که می توان گفت یکی از برترین جنس های موجود برای ساخت لوازم چوبی می باشد.

این محصول قابلیت تغییر سایز را دارا می باشد و بدلیل نوع طراحی این میز قابلیت زیبایی خاصی را به منزل شما می دهد. وجود یک کشو بزرگ محدبی و دو طبقه بزرگ در این میز نیاز هر کاربری را برای قرار دادن لوازم جانبی مانند گیرنده دیجیتال بر طرف می کند.

میز تویزیون متین مدل R714

پایه های این میز با طرحی زیبا منبت کاری شده است که به زیبایی این میز می افزاید. این محصول در سه رنگ آنتیک کاج، ژرمن و سدیر عرضه شده است که با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود می توانید آن را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

مشخصات

جنس بدنه
MDF ترک
جنس پوشش
وکیوم کره ای
جنس پایه
منبتی
طول
140 سانتی‌متر
عرض
46 سانتی‌متر
ارتفاع
50 سانتی‌متر
تعداد کشو
یک عدد محدبی
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
قابلیت تغییر سایز دارد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp