مبل شنی هپی چیر زرشکی

مبل شنی تک نفره هپی چیر

مبل شنی هپی چیر قرمز
______
مشخصات فنی:
جنس : چرم مصنوعی و قابل سفارش با پارچه
ابعاد: 90 در 90 در 110 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 9
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۹۲۵,۰۰۰ تومان

مبل شنی تک نفره هپی چیر قرمز

شاید بسیار برایتان پیش آمده که به دنبال خرید یک مبل راحتی برای خود باشید، اما به دلیل بی‌اطلاعی از انواع این مبل‌ها نتوانید خرید موفقی را تجربه کنید. در این رابطه باید بگوییم، مبل شنی تک نفره هپی چیر قرمز یکی از انواع این مبل‌های راحتی است که می‌توانید با خرید آن، یک استراحت فوق‌العاده را تجربه کنید.

اگر به فکر خرید یک مبل راحتی بوده و نمی‌دانید چه نوع مبلی را برای خرید انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما این است که ادامه این مطالب را مطالعه کنید. شک نداشته باشید که با خواندن این مطالب شما به یک انتخاب درست دست خواهید یافت.

آشنایی با مبل شنی تک نفره هپی چیر قرمز

به طور کلی مبل‌های شنی از جمله مبلمان راحتی هستند که در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. یکی از انواع پر فروش این نوع مبل‌ها، هپی چیر قرمز است. این رنگ بیشتر مناسب استفاده در فضاهای مانند اتاق خواب بوده و بهتر است با دکوراسیون خانه نیز ست شود.

اگر قصد دارید این مبل را برای کودکتان تهیه کنید، رنگ قرمز می‌تواند انتخاب خوبی باشد. چون معمولاً کودکان به این رنگ علاقه خاصی داشته و به سمت آن جذب می‌شوند. قابل ذکر است که مبل‌های شنی مزایا ویژگی‌های زیادی دارند که در بخش‌های بعدی بیشتر به توضیح آن‌ها پرداخته‌ایم.

مبل شنی تک نفره

ویژگی‌های مبل شنی تک نفره هپی چیر قرمز

این مبل‌های راحتی به شکل‌های لمی ساخته شده و در داخل بدنه آن‌ها از چهار چوب مثل صندلی‌های فلزی یا چوبی، هیچ خبری نیست. همان‌طور که از نام مبل‌های شنی پیداست، آن‌ها فقط با فوم‌های که شبیه به شن هستند پر شده‌اند. دلیل راحتی و طبی بودن مبل‌های شنی نیز دقیقاً به خاطر همین فوم‌ها است.

یکی از ویژگی‌های بارز دیگر مبل‌های هپی چیر شنی، وزن سبک آن‌ها است. وزن این مبل‌ها بین 4 تا 10 کیلوگرم بوده و به‌راحتی می‌توانند توسط یک نفر حمل شوند. فضای کار یا منزل شما نیز با تنوع رنگ‌بندی این مبل‌ها، بسیار شادتر و جذاب‌تر می‌شود؛ از این رو انتخاب اغلب خریداران، خرید چندین مبل شنی هپی چیر با رنگ‌های متضاد است تا این طریق برای دیزاین محیط کار و خانه خود تنوع بصری ایجاد کنند.

مدل‌های متفاوتی از این نوع صندلی تولید می‌شود که آن‌ها را برای استفاده در هر محیطی مناسب می‌کند. البته صندلی‌های هپی چیر فقط از نظر روکش و اندازه باهم تفاوت داشته و مواد درونی آن‌ها اغلب یکسان است.

خرید مبل شنی تک نفره هپی چیر قرمز

شما می‌توانید مبل هپی چیر قرمز را با بهترین کیفیت ممکن از سایت خانه شما سفارش داده و خریداری کنید. در این سایت روکش مبلمان شنی پارچه‌ای از جنس چرم مصنوعی است که موجب شده این مبل‌ها مقاومت زیادی داشته باشند. همچنین این روکش چرم، مبل‌ها را قابل شستشو کرده است.

اگر می‌خواهید مبل شنی تک نفره هپی چیر را با رنگ جذاب قرمز خریداری کنید، عجله کرده و همین حالا سفارش خود را در سایت ثبت کنید. همچنین برای درخواست راهنمای خرید می‌توانید با پشتیبانان ما ارتباط گرفته و سؤالات خود را از آنان جویا شوید.

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر های موجود
مبل تک نفره هپی چیر
در
سلام قیمت بالاست تخفیف بزنید لطفا.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

قیمت های محصولات با توجه به کیفیت اونها ممکن است در فروشگاه های مختلف فرق داشته باشند. برای دریافت کد تخفیف میتونید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید و همچنین در هفته بعد منتظر تخفیف های استثنایی ما در بلک فرایدی امسال باشید.

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp