ست مهره شطرنج

مهره شطرنج دکوری sculpture

مهره شطرنج دکوری در ارتفاع شاه ۳۴ سانت وزیر ۲۹ سانت فیل ۲۷ سانت اسب ۲۴ سانت قلعه ۲۰ سانت سرباز ۲۰ سانت در رنگ بندی متنوع و مناسب برای لوازم تزیینی و کادویی منزل

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 124
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹۰۰,۰۰۰ تومان

مهره شطرنج دکوری

شطرنج یک بازی قدیمی و دو نفره است که بر روی یک صفحه با 64 خانه که نیمی از این خانه ها سفید و نیمی دیگر سیاه است به وسیله 32 مهره که 16 عدد سفید و 16 عدد آنها سیاه است بازی میشود.

شطرنج نه تنها یک بازی سرگرم کننده است بلکه ورزشی ذهنی نیز محسوب می شود برنده شدن در این بازی بیش از هر چیزی به بالا رفتن قدرت ذهن کمک میکند.

تصور کنید شما باید استراتژی برای خود بچینید و در طول بازی بارها ممکن است این استراتژی تغییر کند و هم زمان باید شخصیت و مغز و ذهن حریف خود را مورد بررسی قرار دهید و حدس بزنید که حرکت او چگونه خواهد بود.

طبق تاریخ و نوشته ها شطرنج اختراع چینی هاست که بعد ها به وسیله ایرانیان و سپس اعراب به غرب و سایر کشور ها رسیده است.

شطرنج دنیای جذاب و کلاسیک و جالبی دارد و تیم خانه شما با طراحی مهره های شطرنج دکوری به صورت یک اکسسوری دکوری در نظر دارد تا علاوه بر زنده نگه داشتن این بازی قدیمی بتواند عنصری متفاوت و عمیق را به خانه های شما هدیه دهد.

یک محقق سنت گرای هنر در مقاله ای به بررسی تاریخ پیدایش شطرنج پرداخته و شطرنج رو اینگونه توصیف میکند(شطرنج صرفا یک بازی نیست بلکه نمادی از پیوند عقل و تدبیر با سرنوشت زندگی است.)

مجسمه مهره های شطرنج دکوری علاوه بر اینکه یک نماد قدرت و جسارت و غرور محسوب میشود با به کار بردن آن در دکور محل کار یا منزل شما عنصری دکوری خاص و متفاوت خواهید داشت.

این مجسمه ها در 4 رنگ طلائی، نقره ای، سفید و مشکی طراحی شده اند اگر منزل شما سبکی کلاسیک با رنگ های گرم مثل طلائی و قهوه ای و قرمز دارد از مهره های شطرنج دکوری طلائی و نقره ای میتوانید استفاده کنید اگر منزل شما مدرن تر دیزاین شده با رنگ های خنثی یا سرد رنگ سفید و مشکی و مجدد نقره ای بسیار مناسب فضای شما خواهد بود.

اندازه مهره ها به ترتیب زیر می باشد: شاه: 34 سانتیمتر وزیر: 29 سانتیمتر فیل: 27 سانتیمتر اسب: 24 سانتیمتر قلعه: 20 سانتیمتر سرباز: 20 سانتیمترست مهره شطرنج

مشخصات

ابعاد
شاه: 34 سانتیمتر، وزیر: 29 سانتیمتر، فیل: 27 سانتیمتر، اسب: 24 سانتیمتر، قلعه: 20 سانتیمتر، سرباز: 20 سانتیمتر
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه، هدیه، کافی شاپ
رنگ
طلایی، نقره ای، سفید و مشکی
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
مرررسی مهره‌های شطرنج امروز به دستم رسید خیلی دوسشون دارم ممنون از سایت خانه شما بخاطر مشتری مداری و وفای به عهد
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
مبارکتون باشه

1موافق 0مخالف
مهره شطرنج دکوری
در
سلام من عاشق شطرنج و هر چی مربوط به شطرنج هست هستم.اینا رو در ویترینم نگهداری میکنم و با دیدنشون احساس قدرت میکنم.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

تشکر از خرید شما دوست عزیز از سایت خانه شما

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp