ساعت دیواری فلزی MD6002

ساعت دیواری فلزی MD6002

ساعت دیواری فلزی MD6002 ساعتی شیک با طراحی زیبا و قاب فلزی است به قطر 40 سانتی متر و وزن 2 کیلوگرم است. این ساعت لوکس به رنگ آنتیک جلوه ای اصیل را به خانه شما هدیه خواهد داد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
وزن : 2 کیلوگرم
ابعاد : قطر 40 سانتی متر
نوع موتور : آرام گرد بدون صدا

کد کالا: ARMD36002
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۲۰,۰۰۰ تومان

ساعت دیواری فلزی MD6002

ساعت دیواری در ردیف مهمترین ابزار تزئیناتی هر مکان است که زیبایی فضا را دوچندان می‌کند. امروزه تنوع این اکسسوری بسیار زیاده شده و شرکت‌ها اقدام به تولید ساعت در جنس، طرح و رنگ‌های متنوع کرده‌اند.

در ادامه مقاله قصد داریم ضمن بررسی دقیق ساختار ساعت فلزی MD6002، به ارائه توضیحات لازم جهت یاری شما در انتخابی مطمئن بپردازیم؛ پس با همراه باشید.

ساختار ساعت دیواری فلزی MD6002

این اکسسوری دارای یک قاب فلزی با طراحی زیبا است که دارای شعاعی 40 سانتی‌متری و وزن 2 کیلوگرم است. یکی از ویژگی‌های بارز این وسیله روانگرد بودن موتور آن است که سبب می‌شود چرخش عقربه‌ها کاملاً بی‌صدا باشد.

رنگ زیبا و آنتیک این ساعت لوکس، اصالت و جلوه‌ی شاهانه را به خانه شما هدیه می‌دهد. سادگی و مینیمال بودن ساعت‌های مدل MD6002 تقریباً رضایت هر سلیقه‌ای را برآورده می‌سازد.

مشخصات فنی ساعت دیواری فلزی

مهمترین مشخصات ساعت دیواری MD6002 به شرح زیر است.

  •  ابعاد: 60*400*400 میلی‌متر 
  •  وزن: 2کیلوگرم 
  •  ویژگی‌های برتر: آبکاری الکتروفورتیک، جنس قاب فلز یا استحکام، موتور آرام‌گرد
  •  قطر صفحه: 40 سانتی‌متر 
  •  نحوه نمایش: عقربه‌ای 
  •  منبع انرژی: باتری
  •  نوع باتری: قلمی 
  •  تکنولوژی ساخت: الکترونیکی( کوارتز)

ساعت دیواری گرد فلزی

مزایای ساعت دیواری فلزی md6002

تولید بسیار زیاد ساعت دیواری و تنوع متریال، ابعاد و طرح آن‌ها خرید را با دشواری روبه‌رو می‌کند. در انتخاب این اکسسوری علاوه بر سلیقه شخصی که حرف اول را می‌زند، می‌بایست به فضای در دسترس و سبک سایر وسایل موجود در محیط دقت ویژه داشته باشید تا متناسب با آن‌ها اقدام به انتخاب ساعت کنید.

کیفیت ساخت

مواد سازنده مدل MD6002 با فضای موجود سازگاری بالایی دارند که این امر سبب افزایش عمر و ماندگاری آن می‌شود. البته قبل از خرید، در انتخاب مرکز فروش ساعت دقت کرده و اطمینان حاصل کنید که در ساعت‌های آن از متریال باکیفیت و فلزات مقاوم استفاده شده است.

مکانیزم و کارکرد

نوع مکانیزم ساعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که خوشبختانه با مکانیزم ساعت MD6002 بدون صدا حرکت می‌کند و مناسب مکان‌هایی است که به آارمش واقعی نیاز دارند.

قابلیت خوانایی

قبل از خرید دقت کنید که صفحه ساعت روشن و خوانا است یا خیر؟ در این مدل ساعت خوانایی حرف اول را می‌زند و در هر شرایط نوری امکان پی بردن به زمان به‌راحتی ممکن است.

زیبایی و استایل

ساعت MD6002 با توجه به طراحی زیبا و شیک خود در فضاهای داخلی، ظاهری باشکوه و خیره‌کننده دارد. همچنین این نوع ساعت‌ها توانایی دارند با انواع محیط‌ها به آسانی سازگار شده و تطبیق‌پپذیر باشند.

چرا ساعت دیواری فلزی MD6002؟

یکی از مهمترین دلایلی که سبب انتخاب بیشتر و در نتیجه فروش بالاتر یک ساعت می‌شود، سادگی، همه‌پسند بودن و تطابق آن با هرسلیقه‌ای است. ساعت فلزی MD6002 با ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود، گرمای ظاهری و زیبایی را به محیط هدیه می‌دهد. متریال به‌کار رفته در آن به‌عنوان عناصر دکوریتیو به‌کار می‌روند و علاوه بر وظیفه اصلی خود یعنی نمایش زمان، نقش تزئینی دارند. 

مشخصات

ابعاد
5*40*40سانتی متر
وزن
2کیلوگرم
نوع موتور
روانگرد
جنس بدنه
فلزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp