روتختی دخترانه فانتزی تک نفره

روتختی دخترانه فانتزی تک نفره سه بعدی

روتختی دخترانه فانتزی تک نفره سه بعدی شامل یک عدد لحاف دوخته شده 160 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 90 و دو عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر
______
مشخصات فنی:
جنس : تنسل ترک
ابعاد لحاف: 160*240
ابعاد ملحفه: 90*200
ابعاد روبالشتی: 50*70
ضمانت : دو سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: single09
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان ۶%
قیمت: ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ست روتختی دخترانه فانتزی

روتختی دخترانه فانتزی تک نفره با طرحی بسیار زیبا و سه بعدی یک انتخاب پرطرفدار در بین روتختی های دخترانه می باشد. این محصول شامل یک عدد لحاف دوخته شده در ابعاد 160 * 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده در ابعاد 200 * 90 و دو عدد روبالشتی در ابعاد 70 * 50 سانتیمتر می باشد.

روتختی های تک نفره سه بعدی مجموعه ای کامل از لحاف، ملحفه(روکش تشک) و دو عدد رو باشتی می باشد. از ویژگی های این محصول به چهار فصل بودن آن میتوان اشاره کرد و همچنین  چروک نمی شوند و رنگ آن ثابت می ماند. جنس پارچه تنسل ترک و از نظر نرمی به ابریشم می ماند و ضد حساسیت است. همچنین این محصول دارای 2 سال گارانتی می باشد.

روتختی دخترانه فانتزی

روتختی دخترانه زرد رنگ تنسل یکی از باکیفیت ترین جنس های روتختی می باشد که در هنگام شستشو با آب سرد به هیچ عنوان رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهد و با توجه به جنس روتختی در فصل تابستان جریان هوا را از خود به خوبی عبور داده و به همین علت سبک و راحت است و همینطور در زمستان گرمای دلنشین و دلچسبی را ایجاد خواهد کرد.

شما می توانید از بخش روتختی کودک و نوجوان اقدام به بازدید سایر روتختی نمایید و روتختی مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

مشخصات

ابعاد
ابعاد لحاف: 160*240
ابعاد
ابعاد ملحفه: 90*200
ابعاد
ابعاد رو بالشتی: 50*70
جنس
پارچه تنسل ترک
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp