تندیس نقاب سیما دوتایی در 3 رنگ

تندیس نقاب سیما sculpture

وجود یک تندیس طرح نقاب میتواند همواره به ما یادآوری کند که شخصیت حقیقی خود را گم نکنیم. تندیس نقاب سیما متشکل از دو عدد مجسمه می باشد که در رنگ های سفید، سیاه و برنزی هستند.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 63
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۹۹,۰۰۰ تومان

لوازم دکوری مانند تزئین کیک می باشد. دکوری های بزرگ تر در ردیف عقب و سپس متوسط و کوچک تر را قرار دهید و هرجا هم که نیاز بود تعادل بین اشیا استفاده شده را نیز برقرار نمایید. وقتی چند تا دکوری سایز کوچک تر در کنار هم قرار میگیرند مانند یک دکوری با سایز بزرگ خواهند بود.

تندیس نقاب سیما

امروزه مجسمه های پلی استر از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند. زیبایی این نوع مجسمه ها و همچنین تنوع رنگ که میتوان در ساخت این مجسمه ها به کار برد باعث شده است تا انتخاب مجسمه و رنگ آن  متناسب با هر سلیقه ای امکان پذیر گردد.

در یونان باستان بازیگران از نقابی به اسم پرسونا استفاده میکردند تا نقش های مختلف را اجرا نمایند. همه انسان ها در برخورد با دنیای بیرون و برقراری ارتباط موثر روابط اجتماعی نیاز به استفاده از نقاب دارند. در طول روز نقش های متفاوتی داریم گاهی پدر و مادر هستیم گاهی فرزند، گاه معلم هستیم و گاه دانش آموزی تشنه یاد گیری. یک دوست یک همسر و هر انچه نیاز باشد. درواقع داشتن پرسونا در دنیا امروز امری حیاتی و مهم در ارتباط گرفتن با افراد مختلف می باشد حتی آنانکه مورد علاقه ما نیستند. اما باید به خاطر داشت زمانی که از نقاب استفاده میکنیم و نقش بازی می کنیم شخصیت حقیقی خود را فراموش نکنیم و خود را با آن ماسک یکی ندانیم. این امر ممکن است سبب از هم پاشیدن ساختار شخصیتمان باشد. پس وجود یک تندیس طرح نقاب میتواند همواره به ما یادآوری کند که شخصیت حقیقی خود را گم نکنیم. تندیس نقاب سیما متشکل از دو عدد مجسمه می باشد که در رنگ های سفید، سیاه و برنزی هستند.  

تندیس نقاب

مشخصات

جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه
رنگ
مشکی، سفید و برنزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp