تابه پنکیک پز چدنی

تابه پنکیک پز چدنی cast iron pancake pan

تابه پنکیک پز چدنی با کیفیت بالا مناسب برای تهیه پنکیک بدون نیاز به روغن در اشکال زیبا و شاد مناسب برای شروع یک صبح با نشاط.

وضعیت کالا: 984 موجود در انبار
کد کالا: pancake
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۴۲۵,۰۰۰ تومان

تابه پنکیک پز چدنی مناسب برای پخت پنکیک بدون نیاز به روغن در اشکال فانتزی و زیبا

تابه پخت پنکیک مناسب برای صبحانه بدون نیاز به روغن برای پخت و تهیه پنکیک شکلاتی یا پنکیک وانیلی خوشمزه، این ظرف پنکیک پز با داشتن ایموجی و شکلک های جذاب و شاد میتواند یک صبح با نشاط را برای شما آغاز کند.

ارسال این کالا به سراسر ایران رایگان است.

تابه پنکیک ساز چدنی

ظروف چدنی یکی از قدیمی ترین جنس ظروف است همه کاره ترین و بهترین نوع جنس برای تهیه غذا است ،یکی از خواص چدن نچسب بودن آن  است که برای پخت پنکیک مدل دار امری بسیار مهم است،از دیگر مزایای استفاده از ظروف چدنی برای تهیه پنکیک  این است که حرارت را به طور یکسان در همه جای تابه پخش می کنند و در نهایت پن کیک های طلایی و یکدستی حاضر میشوند،این ظروف قدرت و دوام بسیار بالایی دارند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی تری گرم نگه می دارند ، نکته بسیار مهم دیگری که موجب میشود تابه پنکسیک ساز چدنی در آشپز خانه بسیار محبوب باشد این است که برای پخت به روغن نیازی ندارد!!!و همین امر موجب حفظ سلامتی افراد میشود،لازم به ذکر است که چدن مانند دیگر ظروف تفلون و... که سرطان زا هستند نمی باشد و استفاده از آن نه تنها ضرری ندارد بلکه موجب افزایش و حفظ سلامت فرد می شود.

نگهداری از تابه پنکیک ساز چدنی

برای شست و شوی تابه پنکیک ساز چدنی کافی است که از یک اسفنج نرم و مایع شوینده استفاده کنید و به هیج عنوان آن را نسابید و تابه پنکیک پز را هیچ گاه به یک باره سرد و گرم  نکنید و اجازه بدهید آهسته آهسته به دمای مورد نظر برسند،استفاده از چدن با کیفیت برای پخت پنکیک از اهمیت زیادی برخوردار است،تابه پنکیک پز ته ضخیمی دارد و شکل هندسی آن دایره است دسته های راحت و نسوز و ضد حرارت برای سهولت چرخش دارد،پخت و پز یک فرآیند خلاقانه است بنا بر این مهم است که ابزاری که  برای خلق آثار خود استفاده میکنید راحت،زیبا،با کیفیت،بادوام و البته قابل اطمینان باشند.

تابه پنکیک ساز چدنی ارزان

تیم پر تلاش فروشگاه اینترنتی خانه شما شرایطی را فراهم آورده است که اکثر مردم به راحتی بتوانند این تابه را باقیمت ارزان تهیه کنند ، برای تهیه این تابه پنکیک پز چدنی ارزان و مقرون به صرفه  حتما افزودن به سبد خرید را کلیک کنید و محصول را درب منزل خود دریافت کنید.

پنکیک پز

تابه پنکیک پز چدنی

مشخصات

جنس بدنه
چدن
ابعاد
قطر تابه 30 | قطره دایره شکلک 7 | طول دسته 15 (سانتیمتر)
وزن
2450 گرم
جنس پوشش
دیسکاور
گارانتی
2 سال
سایر توضیحات
قابل استفاده روی ذغال(آتش) داخل فر و روی گاز و ...
مناسب برای
پخت پنکیک،املت،کوکو،کتلت،نیمرو و...
نظر های موجود
NoTitle
در
اینا خیلی خوبه برای استیک
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

خوشحالیم که رضایت شما رو جلب کردیم

0موافق 0مخالف
NoTitle
در
من این تابه های پنکیک ساز رو از سایت خانه شما خریدم و بچه هام خیلی دوسشون دارن چون طرحهای قشنگی داره
و بهترین قیمت رو توی بازار تهران داره
از لحاظ جنس و کیفیت هم که کاملا عالی
ممنونم
0موافق 0مخالف
تابه پنکیک ساز
در
سلام سلام
وای من این تابه رو برا هدیه بردم، دوستم خیلی خوشش اومد. کلی هم چیز‌میز توش میذاره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از اینکه فروشگاه اینترنتی خانه شما را برای خرید تابه پنکیک ساز انتخاب کردید. امیدواریم از خرید خود راضی بوده باشید.

0موافق 0مخالف
تابه پنکیک سازی
در
سلام تابه پنکیک رو سفارش دادیم طرحاش قشنگن و هم مدل روزن.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مبارکتون باشه عزیزم

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp