متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
تصویر لوستر کروی مشکی طرح مدرن

لوستر کروی مشکی طرح مدرن

لوستر کروی مشکی طرح مدرن 6 شعله با پروفیل های ظریف و زیبا و جذاب مناسب برای فضا های داخلی و بیرونی.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

لوسترها یکی از المان هایی هستند که در فضای نشیمن و پذیرایی و همچنین فضا های خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.

 نقش لوستر در نورپردازی داخلی غیر قابل انکار است، در انتخاب لوستر ابتدا باید به چیدمان منزل و اندازه لوستر مورد نیاز در هر فضا توجه کرد در فضاهای بزرگ می بایست از لوسترهای چند شاخه استفاده شود تا روشنایی کافی را بتوان ایجاد کرد.
خانه هایی با دکوراسیون مدرن، با استفاده از انواع لوستر و چراغ تزیینی مدرن زیبا تر می شوند، لوسترهای مدرن، شکلی ساده و جزییاتی اندک دارند و جنس آن ها معمولا شیشه، استیل ، پروفیل و... است. 
همانطور که میدانید در نورپردازی خانه، توجه به اندازه و فاصله لوستر از زمین نیز بسیار مهم است، در این خصوص استفاده از لوستر های مدرن این امکان رو به شما میدهد که بتوانید بدون نگرانی اندازه و فاصله لوستر از طمین رو تغییر بدین چرا که لوستر های مدرن در مقابل لوستر های سبک کلاسیک زیبایی و جلوه خود را در هر ارتفاعی حفظ میکنند در صورتی که لوستر های کلاسیک بیشتر برای سقف های بلند طراحی شده اند.
لوستر کروی مشکی مدرن یکی از انتخاب های بسیار جذاب برای همه کسانی که میخواهند با یک المان بدون زرق و برق اضافی فضای خودشان رو نور پردازی کنند می باشد.
در گذشته زمانی که هنوز هنر دکوراسیون داخلی تا به این اندازه رشد و پیشرفت نکرده بود ، استفاده از لوستر محدود به مکان های خاص مانند سالن های پذیرایی و اتاق نشیمن می شد ولی امروزه در همه قسمت های ساختمان از لابی ساختمان تا اتاق های خواب فضا های خارجی مثل بام سبز یا تراس های بزرگ و همچنین برای کافه ها و یا رستوران هایی با سبک مدرن استفاده کرد.
لوسترها می توانند تعریف کننده یک فضا باشند، مثلا در بالای بیشتر میزهای غذاخوری حتما یک لوستر قرار می گیرد که به تعریف محدوده ی فضایی و متفاوت بودن از سایر فضاهای داخلی خانه تاکید می کند. معمولا چون بیشتر میزهای غذاخوری دایره ای شکل هستند بهتر است که از لوستر های دایره ای شکل یا کروی شکل استفاده کنین و حتی خود آشپزخانه را با این لوستر زیبا نور پردازی کنین.
نور و نورپردازی، زیبایی خانه را صد چندان می کند. نورپردازی مطلوب، با لوستر و چراغ های مناسب امکان پذیر است پس هنگام خرید لامپ، لوستر، آباژور و لوسترهای دیواری بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

مشخصات

نوع
سقفی , لوستر
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
whatsapp