لوستر پنج شعله فلزی 3026d5 طلایی

لوستر پنج شعله فلزی 3026d5

لوستر فلزی دارای سه رنگ مشکی و طلایی و طوسی می باشد قطر آن 50 سانتیمتر و طول آن 24 سانتیمتر می باشد. جنس آن فلزی و رنگ کوره ای برای آن استفاده شده است. جهت شاخه های این لوستر رو به بالا می باشد.
______
مشخصات فنی:
قطر : 50 سانتی متر
رنگ بدنه : طوسی، طلایی و مشکی
جنس بدنه : فلزی
سایر توضیحات : قابلیت تنظیم ارتفاع

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 3026d5
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان

لوستر پنج شعله فلزی 3026d5

لوستر آویز پنج شعله فلزی با بدنه فلزی و رنگ کوره ای الکترواستاتیک، در رنگ های طوسی، طلایی و مشکی می باشد. این لوستر دارای 5 سرپیج بهمراه حباب بوده که در داخل محافظ فلزی قرار گرفته است. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع در این محصول وجود دارد تا بتوانید ارتفاع آن را از سقف تنظیم نمایید.

قطر این محصول 50 سانتی متر بوده و طول بدنه فلزی 24 سانتی متر و ارتفاع کامل لوستر 75 سانتی متر می باشد. شما می توانید با توجه به دکوراسیون خود لوستری با رنگ دلخواه را انتخاب نمایید.

لوستر آویز پنج شعله

رنگ این محصول از جنس کوره ای الکترواستاتیک بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است و ضد خش می باشد. این محصول بعد از سفارش شما در ب منزل تحویل داده می شود که در یک بسته بندی مناسب و قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارا می باشد.

 

مشخصات

جنس
فلزی با رنگ کوره ای
تعداد سرپیچ
5 عدد
نوع سرپیچ
E27
مناسب برای
اتاق خواب، راهرو ها، آشپزخانه ، پذیرایی
سایر توضیحات
قابلیت تنظیم ارتفاع
سایر توضیحات
دارای حباب شیشه ای
نظر های موجود
لوستر ۵ شعله
در
لطفا ۳ شعله رو موجود کنید
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp