ساعت دیواری دخترانه

ساعت دخترانه پری عاشق مدل دیواری Modern clock

ساعت دخترانه فانتزی پری عاشق مدل دیواری دارای دو سایز 60*34 و 52*90 سانتی‌متر از جنس پلکسی گلاس براق.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1781122
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۰۰,۰۰۰ تومان

ساعت دخترانه و دکوراسیون منزل

بسیاری از افراد این تفکر را دارند که ساعت در دکوراسیون نقش چندانی ندارد و صرفا یک وسیله کاربردی است. با پیدایش تکنولوژی بسیاری از وسایل دکوراسیون منزل، کاربرد اصلی خود را از دست داده‌اند و بیشتر جنبه تزئینی پیدا کردند. ساعت دکوری یکی از این وسایل است که اغلب به عنوان یک وسیله تزئینی و دکوری از آن استفاده می‌شود و همچنین در دکوراسیون منزل بسیار تاثیرگذار است. کسانی هستند که تصور می‌کنند ساعت دکوری منسوخ شده است با این استدلال که برای دانستن زمان کافی است موبایل یا تبلت خود را روشن کنید و ببینید ساعت چند است و یا حتی ساده‌تر کافی است نگاهی به ساعت مچی خود بیاندازید! درست است که شما می‌توانید با نگاه انداختن به تلفن همراه خود از زمان آگاه شوید اما آیا کودکان و یا حتی سالمندان نیز می‌توانند این کار را بکنند؟ پس حذف ساعت دکوری از وسایل خانه چندان کار منطقی و درستی نیست.

اول از همه باید ساعتی را انتخاب کنید که از نظر اندازه، رنگ و شکل ظاهری متناسب با دکوراسیون منزل‌تان باشد. همچنین به محل نصب آن نیز باید توجه شود. معمولا برای دیوارهایی که باریک هستند و یا ستون‌ها از ساعت‌های کشیده و باریک استفاده می‌کنند یا برای دیوارهای بزرگ مثل دیوار کانونی خانه، استفاده از ساعت‌های کوچک چندان مناسب نیست. ساعت می‌تواند یک چیدمان خاص و محصر به فرد را در اتاق پذیرایی شما ایجاد کند. مثلا قرار دادن یک آینه در کنار ساعت یک ترکیب خاص و زیباست. همچنین می‌توانید ساعت‌های طرح قدیمی را در کنار ظروف چینی به دیوار نصب کنید که این چیدمان حالتی نوستالژیک به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد. بهتر است برای اتاق خواب از ساعت دیجیتالی استفاده کنید یا ساعتی که صدای عقربه‌های آن شنیده نشود. حتی اگر خودتان نیز به این صدا حساس نباشید ممکن است در طول روز اطرافیانتان را آزار دهد.

ساعت خودش می‌تواند به عنوان یک نقطه کانونی کند. اگر می‌خواهید این نقطه کانونی در اتاق پذیرایی شما قرار داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم ساعت را یا پشت مبل کانونی نصب کنید و یا بالای شومینه. در هر صورت این را در نظر داشته باشید که ساعت اگر چه یک وسیله کاربردی است ولی می‌توان آن را به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون محسوب کرد که بر زیبایی دکوراسیون خانه می‌افزاید. خوشبختانه امروزه هر سبک ساعتی طراحی شده است و شما می‌توانید ساعت باب سلیقه‌ی خود را متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود، در سایت خانه شما انتخاب کنید. اگر دکوراسیون شما مدرن است بهتر است از ساعتی مدرن استفاده کنید. امروزه ساعت‌های دیواری مدرن در اشکال و رنگ‌های بسیار متنوع و زیبایی در بازار وجود دارند.

مشخصات

جنس قاب
پلکسی گلاس براق
گارانتی
36 ماه
سایر توضیحات
دارای راهنمای نصب - قابلیت جابجایی
ابعاد
60 در 34 و 90 در 52 سانتیمتر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp