انتخاب ساعت دیواری

انتخاب ساعت دیواری مناسب

برای خرید ساعت دیواری مناسب برای خانه شما ابتدا باید به نکاتی توجه داشت. اگر انتخاب ساعت اصولی و بدون توجه انجام شود نه تنها باعث زیبا نشدن فضای خانه می شود بلکه باعث از بین رفتن هارمونی سایر وسایل دکوری هم می شود، بنابراین انتخاب ساعت به عنوان یک وسیله کار بردی و دکوری نیازمند دقت و حوصله فراوان می باشد. یکی از مهمترین نکاتی که باید در انتخاب نوع ساعت توجه کرد سبک و مدل دکوراسیون داخلی خانه می باشد. کلاسیک یا مدرن بودن دکوراسیون منزل در انتخاب نوع ساعت تاثیر گذار می باشد. هر نوع سبک و یا مدلی که نیاز داشته باشید را میتوانید از سایت خانه شما به صورت آنلاین خریداری نمایید. نکته دیگر رنگ و نوع پوشش دیواری است که قرار است ساعت بر روی آن قرار گیرد. جنس ساعت و رنگ آن باید تناسب و همخوانی با سایر لوازم منزل همچون مبلمان و میز تلویزیون را داشته باشد.  ابعاد ساعت دیواری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید متناسب با اندازه دیوار و مساحت خانه باشد.

ساعت دیواری، یک اثر هنری

در چند سال گذشته استفاده از ساعت دیواری به عنوان اثر هنری بسیار رواج پیدا کرده است به طوری که استفاده از ساعت دیواری همچون تابلو و تابلو دیجیتال نقش مهم و اساسی در دکوراسین منزل دارد. مدل ها و طرح های مختلف و فراوان ساعت های دیواری وجود دارد که حق انتخاب فراوانی به مشتری میدهد.

نکاتی که باید هنگام خرید ساعت توجه کنید

محل قرار گرفتن ساعت را به همراه ابعاد و اندازه آن بدقت مورد بررسی قرار دهید زیرا حفظ تناسب بین دیوار و اندازه ساعت در زیبا تر نشان داده شدن ساعت اهمیت فراوانی دارد. همچنین اگر در کنار ساعت از دکوری هایی دیگر مانند تابلو و تابلو فرش  و یا مجسمه استفاده میکنید باید جنس و ابعاد و شکل هندسی آن را نیز در نظر داشته باشید تا همخوانی کافی با طرح و نوع و جنس ساعت داشته باشد.

نصب ساعت دیواری

برای نصب ساعت دیواری باید این نکته را در نظر داشته باشید که در محلی انجام شود که از تمامی نقاط خانه به راحتی قابل روئیت باشد. بالای شومینه و یا نزدیک میز غذاخوری میتواند محل مناسبی برای نصب ساعت دیواری باشد. اما همانطور که اشاره شد باید در محلی نصب گردد که از تمامی فضا های خانه دید داشته باشد.

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp