چراغ دیواری مجیک FHF

چراغ دیواری مجیک FHF light

چراغ دیواری مجیک FHF با بدنه فلزی و رنگ بدنه طلایی به همراه شید طرح گل زیبا مناسب برای دکوراسیون های مدرن میباشد.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز
جنس رویه: آبکاری طلایی و PVD
ابعاد : 44*20 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: FHF
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

چراغ دیواری مجیک fhf

از جمله تجهیزات کاربردی که وجود آن در هر ساختمانی الزامی است می توان به چراغ دیواری مجیک Fhf اشاره کرد که با توجه به ظاهر زیبایی و طراحی منحصر به فردی که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و شما می توانید با خرید آن زیبایی بصری بسیاری را برای محیط خانه یا آپارتمان خود به ارمغان بیاورید.

این محصول زیبا و کاربردی را می توان برای محیط های داخلی از جمله خانه های مسکونی، ویلا، شرکت و اداره های مختلف استفاده کرد و نور مورد نیاز قسمت های موردنظر را به بهترین شکل ممکن تامین کرد.

بدنه فلزی طلایی رنگ چراغ دیواری و شید طرح گل آن، موجب شده است که از آن در دکوراسیون های مختلفی از جمله دکوراسیون های مدرن استفاده کرد.

این محصول زیبا و کاربردی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که شما کاربران عزیز با تکیه بر آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید چراغ دیواری مجیک FHF، به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و این محصول را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری نمایید، لازم به ذکر است که علاوه بر محصول فوق مدل های دیگری از چراغ دیواری در این فروشگاه به فروش می رسد که هر کدام از آن ها کیفیت، کارایی و زیبایی بسیاری را برای محیط شما به ارمغان می آورد.

برای نصب چراغ دیواری مجیک بهتر است که به جزیئات محیط خود توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید بهترین محیط را برای نصب این محصول انتخاب کنید.

چراغ دیواری مجیک FHF

مشخصات فنی چراغ دیواری مجیک

این محصول زیبا و کاربردی مشخصات فنی منحصر به فرد خود را دارد که آن را از سایر محصولات مشابه در بازار متمایز کرده است. ما در ادامه به برخی از مشخصات این محصول زیبا اشاره خواهیم کرد:

جنس بدنه: فلز درجه یک

این فلز با آبکاری طلایی و PVD  می تواند زیبایی خیره کننده ای را برای محیط شما به ارمغان بیاورد.

این محصول با ابعاد 44*20 سانتی متر فضای چندانی را محیط شما اشغال نمی کند و با نصب آن بر روی دیوار می تواند نور مورد نیاز را برای محیط شما تامین نماید.

طول و عرض شید 16*17 سانتی متر است که ظاهری جمع و جور دارد.

قابلیت استفاده برای محیط های مختلف از قبیل هال و پذیرایی، کافی شاپ، آشپزخانه، رستوران ها و غیره دارد.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت چراغ دیواری مجیک HFH به فروشگاه خانه شما مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در ارتباط با این محصول و قیمت آن به دست بیاورید و خریدی به صرفه و بهینه را تجربه کنید.

مشخصات

ابعاد
44 * 20 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
فلزی
مناسب برای
اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , فضاهای داخلی , راهرو , اتاق کودک ، کافی شاپ و رستوران
ابعاد شید
17 * 16 سانتی متر
رنگ
رنگ بدنه طلایی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp