مجسمه گوزن

مجسمه دوتایی کاپرا sculpture

مجسمه کاپرا به ابعاد 37 در 23 و 26 در 17 سانتی متر و در رنگ های مشکی سفید و مشکی-سفید می باشد جنس این مجسمه پلی استر است.

(اختیاری)
وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 83
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹۹۹,۰۰۰ تومان

 لوازم دکوری مانند تزئین کیک می باشد. دکوری های بزرگ تر در ردیف عقب و سپس متوسط و کوچک تر را قرار دهید و هرجا هم که نیاز بود تعادل بین اشیا استفاده شده را نیز برقرار نمایید. وقتی چند تا دکوری سایز کوچک تر در کنار هم قرار میگیرند مانند یک دکوری با سایز بزرگ خواهند بود.

 امروزه مجسمه های پلی استر از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار هستند. زیبایی این نوع مجسمه ها و همچنین تنوع رنگ که میتوان در ساخت این مجسمه ها به کار برد باعث شده است تا انتخاب مجسمه و رنگ آن  متناسب با هر سلیقه ای امکان پذیر گردد.

مجسمه کاپرا به ابعاد 37 در 23 و 26 در 17 سانتی متر و در رنگ های مشکی سفید و مشکی-سفید می باشد جنس این مجسمه پلی استر است. 

مجسمه کاپرا

مشخصات

ابعاد
37 در 23 و 26 در 17 سانتیمتر
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه و اتاق خواب
رنگ
سفید مشکی
نظر های موجود
مجسمه دوتایی کاپرا
در
به انتخاب دخترم رنگ سفید و مشکی رو سفارش کردیم برا رو میزی.انتخابش قشنگ بود و من و پدرش هم خوشمون اومد و پیشنهادش رو به دوستان میدم.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از حسن نظر شما دوست عزیز

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp