تصویر مجسمه جغد بوف

مجسمه جغد بوف owl sculpture

مجسمه جغد بوف ست 3 عددی از جنس پلی استر در سایزهای 10 و 12 و 15 در رنگ های آبی، طلائی، کرم مناسب پذیرایی و اتاق خواب و حتی دکور مغازه ها یا کافه های شیک و مدرن.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 61
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان

مجسمه ها عضو جدا ناپذیر اکسسوری های دکوراتیو

مجسمه دکوری و تزیینی از اصلی ترین اجزاء دکوراسیون داخلی محسوب میشوند امکان ندارد که شما بخواهید خانه خود را دیزاین کنید و مجسمه در لیست اول خرید های شما نباشد.

در خرید مجسمه اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که سبک ومدل خانه خود را در نظر بگیرید و سپس محل قرار گیری مجسمه خود را انتخاب کنید و ابعاد مجسمه ای که میخواهید رو بر اساس آن فضا تعیین کنید.

 اصولا سری مجسمه های 3 تایی از بهترین گزینه ها برای انتخاب هستند چرا که میتوانید به راحتی فرم و مدل چینش آنها را تغییر دهید و حتی با فاصه زیاد از هم و یا روی میز های مجزا قرار دهید و با هر سبک و سلیقه ای همخوانی دارند.

مجسمه جغد در فنگشویی نماد چیست؟

جغد در فرهنگ های مختلف معنا و مفهوم خاص خود را داشته و از آن به عنوان پرنده ای راز آمیز و مرموز یاد میکنند،حتما برای شما این سوال پیش آمده است که جغد نماد چیست و یا تعبیر خواب جغد چه چیزی میتواند باشد! در فرهنگ غربی جغد را نماد پیشگو،خوش یمنی، تولد و برکت و... یاد می کنند،مجسمه جغد در فنگ شویی نماد خوش شانسی است.

 در بسیاری از فرهنگ ها جغد به عنوان حیوان همراه جادوگران و پیشگویان و درمانگران بوده و بر این باورند که آنها این انرژی ها رو از جغد ها دریافت میکنند و درمانگران از اشک چشم جغد ها برای درمان بیماری ها استفاده میکنند.

جغد

نماد جغد در فرهنگ ایران باستان:

در فرهنگ معاصر ایران نیز در ترجمه‌ها و تفسیرهای اوستا از مجسمه جغد بوف به در لیست مرغان مقدس نام برده شده واشوزشت که واژه‌ای اوستایی است، نام معنوی جغد بوده است.

در اوستا این واژه به معنای دوست داشتن است. به‌این ترتیب معنای واژه اشوزشت، دوستدار پاکی و پرهیزگاری است.

اشو در اوستا به معنای مقدس و حق، و واژهٔ زوشت به معنی دوست است، ودر برخی کتاب ها جغد بوف به معنای دوست واقعی نیز بوده است.

اشوزوشت نام جغد افسانه‌ای اهورامزدا اسطوره ایرانی است که معتقدند اهورا مزدا او را آفریده تا همراه و یاور دیگر فرشتگان باشد در داستان ها آمده است جغد بوف با از بین بردن ناپاکی ها از به قدرت رسیدن پلیدی و تضعیف اهورامزدا جلوگیری میکرده است.

خرید مجسمه جغد :

پس اگر میخواهید به فضای خانه خود یک المان خوش یمن و با معنا و زیبا و با بیشینه تاریخی ایرانی و با ظاهری بسیار خواستنی اضافه کنید این جغد ها یکی از بهترین انتخاب ها هستند.

مجسمه جغد بوف در 3 رنگ طلائی، کرم و آبی و با سایز های 10 (که کوچکترین و با نمک ترین جغد است) و 12 و 15 سایز های بزرگتر در فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش میرسد.

مجسمه جغد

جهت مشاهده سایر مدل های انواع مجسمه دکوری اینجا کلیک نمایید:

کلیک

مشخصات

ابعاد
15 و 12 و 10 سانتیمتر
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه
رنگ
آبی طلایی کروم
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp