لوستر اس ام دی

لوستر اس ام دی SMD مدل رینگی قطر 30 lighting

لوستر اس ام دی SMD مدل رینگی قطر 30 از سری لوستر های مدرن و جدید به وزن 5 کیلوگرم با قابلیت تنظیم ارتفاع با 2 نور سفید مهتابی و نور زرد آفتابی مناسب برای انواع فضا های داخلی و خارجی

(اختیاری)
(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Rp30
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان ۱۲%
قیمت: ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

لوستر اس ام دی SMD و نسل جدید المان های روشنایی

در طراحی و دیزاین در عصر مدرن علاوه بر زیبایی به سلامت و راحتی و همچنین به صرفه بودن انرژی ها توجه ویژه ای میشود.

طراحی ها و سبک های قدیمی و تجمل گرایانه جای خود را به طراحی های کاربردی تر ساده تر و خاص تر داده اند و سبکی تحت عنوان سبک مدرن پدید آورده اند.

نور پردازی در سبک مدرن بسیار متفاوت تر از گذشته تعریف شده و رنگ و نوع نور ها از حالت تیز و پر نور خارج شده و جای خود را به نور پردازی هایی که مناسب چشم کاربران و سلامت دید آنهاست با نور های مات تر ولی پر رنگ تر داده.

لوستر اس ام دی SMD از سری لوستر های مدرنی هستند که هم در مصرف انرژی بسیار مناسب تر هستند و هم اینکه برای چشم شما و آسایش بصری شما بسیار مناسب هستند.

این لوستر ها علاوه برمدل نور پردازی جذابی که دارند به گونه ای مینیمال و ساده طراحی میشوند که میتوانید در تمام فضا های خارجی و داخلی آشپزخانه راهروها و... از آنها استفاده کنید.

اگر شما میز ناهار خوری شما دایره ای شکل یا بیضی شکل است و به دنبال روشنایی این فضا هستید لوستر مدل رینگی یکی از گزینه های مطلوب و مناسب خواهد بو و هارمونی خاصی با میز و فضای شما ایجاد خواهد کرد و با تنظیم ارتفاع لوستر میتوانید کاملا نور را روی خود سطح میزمتمرکز کنید.

اگر عادت به مطالعه دارید بهترین گزینه برای نور پردازی داخلی پذیرایی یا اتاق مطالعه و یا حتی اتاق خواب شما لوستر SMD  هستند این لوستر ها به نوعی در یک محفظه شیشه ای پردازش شده اند که جلوی پخش نور به صورت مستقیم را گرفته و نوری مطلوب برای شما ایجاد میکند.

ممکن است شما کافه و یا رستوران داشته باشید و به دنبال نور مناسب برای فضای خود باشید پیشنهاد ما به شما قطعا لوستر اس ام دی مدرن خواهد بود چرا که این لوستر ها و مدل نور پردازی آنها علاوه بر این که به میزان لازم فضای شما را روشن میکند ظاهری فوق العادی مدرن و شیک به کافه و یا رستوران شما خواهد داد و عنصری جذاب خواهد بود.

انواع لوستر و چراغ تزیینی را علاوه بر فضا های داخلی میتوانید در انواع فضا های خارجی خود استفاده کنید.

لوستر SMD با قابلیت تنظیم ارتفاع به آسانی این امکان را به شما میدهد که بتوانید هم در فضا هایی با سقف کوتاه و هم بلند استفاده کنید لوسترهای  SMD رینگی با 2 نور زرد و سفید طراحی و تولید شده اند و شما به نسبت فضای خود که میخواهید گرم تر و یا سرد تر باشد میتوانید لوستر خود را انتخاب کنید.

مشخصات

وزن
5 کیلوگرم
تعداد سرپیچ
نوع لامپ ها از نوع SMD
نوع
سقفی , لوستر
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp