لوستر 12 شاخه

لوستر 12 شاخه lighting

لوستر 12 شاخه و 18 شاخه مدل توپی به ابعاد 73*50 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1377
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲%
قیمت: ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که در خانه وجود دارد ایجاد نور کافی جهت روشنایی بخشیدن به محیط منزل می باشد. استفاده از چراغ ها و لامپ های معمولی در فضای اتاق نشیمن اگر چه ارزان و با قیمت کم هستند اما چندان زیبا و پرطرفدار نمی باشند. شما میتوانید با انتخاب لوستر چند شاخه ارزان و شیک در عین حال که هزینه کمی را جهت تهیه این محصولات انجام داده اید محصولی زیبا و پر زرق و برق برای خانه خود تهیه نمایید. لوستر ها عموما دارای دو، سه، پنج و یا حتی شاخه های بیشتر هستند که بنابه فضای اتاق شما که نیاز به روشن شدن دارد میتوان آن ها را انتخاب نمود. علاوه بر تعداد شاخه، جنس و نوع پوشش رنگ لوستر ها نیز بسیار پر اهمیت می باشد لوستر های فلزی با آبکاری کروم و یا رنگ آنتیک دارای پیچ و تاب در شاخه های خود وجود یک یا دو حباب شیشه ای مات یا شفاف از دیگر ویژگی هایی است که باید در هنگام انتخاب لوستر در نظر داشت. همچنین اگر تمایل دارید تا تمامی لوستر هایی نصب شده در خانه شما یک دست و یک طرح باشند میتوانید از محصولاتی استفاده نمایید که هم دارای دیوارکوب بوده و هم تعداد شاخه های آن را میتوان بر حسب نیاز متفاوت انتخاب نمود. 

عموما ارتفاع لوستر فلزی چیزی در حدود 70 الی 100 سانتیمتر می باشد و وزنی بین3 الی 5 کیلوگرم خواهند داشت. بسته به طرح شاخه ها و طراحی آن ها قطر درحدود 50 سانتیمتر خواهند داشت. نوع حباب لوستر و جهت نصب آن که رو به پایین باشد یا رو به بالا از دیگر ویژگی هایی است که باعث متفاوت شدن لوستر اتاق نشیمن میشوند.

مشخصات

ابعاد
50*73 سانتیمتر
نوع
سقفی , لوستر
مناسب برای
فضاهای داخلی , فضاهای بیرونی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
سایر توضیحات
این کالا از سری تولیدات با کیفیت ایرانی بوده که کیفیت ساخت آن تضمینی برای عملکرد مناسب آن است.
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp