تصویر لوستر SMD سقفی مدرن رینگی ماد دو طبقه قطر 3050

لوستر SMD سقفی مدرن رینگی ماد دو طبقه قطر 3050 light

لوستر SMD سقفی مدرن رینگی ماد با 2 طبقه دایره‌ای به قطر 30 و 50 سانتی‌متر با کمترین مصرف برق و روشنایی زیاد با نور رنگ مهتابی و خورشیدی و قابلیت تنظیم ارتفاع

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: G205M
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۷۹۰,۰۰۰ تومان

لوستر SMD سقفی مدرن رینگی ماد دو طبقه قطر 3050

ممکن است این تصور را داشته باشید که لوسترها تغییر زیادی در دکوراسیون خانه شما ایجاد نمی‌کنند اما معمولا بیشترین تاثیر را می‌گذارند و علاوه بر تأمین نور، به زیبایی دکوراسیون محیط کمک می‌کنند. در گذشته لوسترهای طلایی و بزرگ که لامپ‌های بیشتری داشتند طرفدار زیادی داشت اما امروزه بیشتر توجهات به سمت لوسترهای فانتزی و مینیمال رفته است.

 توان نوردهی 15۰وات توان مصرفی 4۰ وات
اگر فضای خانه شما دارای تزئینات بیش از حد باشد، باید از لوستری با طرح ساده و مدرن استفاده شود. یکی از مهم‌ترین اصل در دکوراسیون داخلی، نورپردازی مناسب خانه است. منزل شما هر چقدر که پر از وسایل مجلل و گران قیمت باشد، اگر نورپردازی مناسبی نداشته باشد آن جلوه‌ی خوب را ندارد و این نور است که باعث می‌شود وسایل و لوازم خانه شما از نظر حجم و رنگ به بهترین و زیباترین شکل جلوه کند.
در انتخاب لوستر باید به دکوراسیون منزل خود توجه کنید. این مدل لوسترها در طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند و شما باید متناسب با سبک دکوراسیونی که دارید لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید. رنگ و مدل لوسترها نیز باید با سایر وسایل منزل تعادل و هماهنگی داشته باشد. ارتفاع و بلندی لوستر هم در زیبایی تاثیر به سزایی دارد. لوستر سقفی مدرن و فانتزی برای دکوراسیون‌های مینیمال و سقف‌های کوتاه مناسب‌ترین گزینه است. باید دقت کنید که لوستر مورد نظر شما برای سالن پذیرایی مناسب است یا اتاق خواب و یا حتی آشپزخانه! شما می‌توانید برای فضاهایی مانند اتاق خواب و آشپزخانه از لوسترهای فانتزی و مینیمال استفاده کنید. در انتخاب لوسترها به کیفیت و طول عمر آن‌ها دقت کنید چون تا زمانی که دکوراسیون خانه را عوض نکنید نیازی به تعویض لوستر خود نخواهید داشت.
لوسترهای سقفی مدرن، پرفروش ترین نوع بین لوسترها هستند که دلیل آن تنوع بسیار بالایی است که این لوسترها از نظر شکل و طرح بدنه و همچنین نوع لامپ و روشنایی دارند.
لوستر SMD  از لوسترهای سقفی بسیار مفید و مقرون به صرفه است چرا که علاوه بر نور بسیار بالایی که دارند، لامپ‌های اس ام دی بسیار کم مصرف و پر نور هستند و روشنایی بسیار خوبی را برای فضای خانه شما پدید می‌آورند. همچنین در این نوع از لوسترها از سرپیچ و لامپ سرپیچ خور استفاده نمی‌شود.
این دسته از لوسترها زیبایی خیره کننده‌ای به محیط خانه شما می‌ دهند. طوری که بیشتر از این که از نور آن لذت ببرید از زیبایی منحصر به فرد آن لذت می‌برید. همچنین طراحی مینیمال به کار برده شده در این لوسترها باعث جذب بیشتر طرفداران این مدل شده است.
لوستر SMD سقفی مدرن رینگی ماد 2 طبقه دایره‌ای به قطر 30 و 50 سانتی‌متر با به کارگیری خلاقانه از اشکال هندسی باعث شده تا این لوستر در محیط‌های مختلف خانه کاربرد داشته باشد.
شما ‌می‌توانید با کمک گرفتن از فروشگاه خانه شما، مناسب ترین لوستر را با بهترین قیمت و با کیفیت بال متناسب با دکوراسیون منزل و سلیقه‌ی خود خریداری کنید.

 

مشخصات

ابعاد
30*50
جنس بدنه
آلمینیوم
سایر توضیحات
با قابلیت تعویض LED و تنظیم ارتفاع
مناسب برای
فضاهای داخلی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp