تصویر صندلی پایه ایفلی مدل ماهان

صندلی پایه ایفلی مدل ماهان chair

صندلی تک ساده صندلی پایه ایفلی مدل ماهان

وضعیت کالا: اتمام موجودی

 این صندلی که در کنار فرم فانتزی، سطح نرم و منعطفی برای نشستن کاربران فراهم می کند.

ساختار اصلی نشیمن و پشتی این صندلی جدید از پلی پروپیلن ساخته شده است و علاوه بر قابلیت شستشوی ساده و موثر، در برابر ضربه مقاوم است و از خرد شدن نشیمن جلوگیری می کند. برای این دو بخش نشیمن رنگ های مختلفی در نظر گرفته شده تا مطابق سلیقه و هماهنگ با محیط خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

این مدل صندلی می تواند در انواع محیط در آشپزخانه های مدرن، رستوران ها و کافی شاپ های فانتزی به کار رود و در کنار راحتی موجب زیبایی و دلچسبی این محیط ها گردد.

این صندلی چشم نواز ساختار مقاومی دارد؛ پایه های صندلی تک نفره از چوب راش ساخته شده که یکی از بهترین چوب ها در تولید انواع مبلمان خانگی است؛ زیرا مقاومت بالا و کیفیت قابل توجهی دارد و در دراز مدت دچار فرسایش نخواهد شد. 4 پایه این صندلی ناهارخوری با اتصالات فلزی به هم متصل شده اند و ساختاری محکم و مقاوم ایجاد کرده اند. ترکیب چوب، فلز و پلاستیک در ساختار صندلی غذاخوری و فانتزی تنوع بصری زیبایی ایجاد کرده است و در صورت تکرار این صندلی در فضاهای بزرگ رستورانی مانع خستگی بصری کاربران می شود.


مشخصات

جنس پایه
چوب راش
جنس بدنه
پلی پروپیلن
ارتفاع
45
تحمل وزن
140 kg
گارانتی
36 ماه
سایر توضیحات
تنوع رنگ بالا - انعطاف پذیری عالی پشتی - دارای قابلیت شست و شوی آسان - استحکام بالا - طراحی مدرن و کاربردی - مناسب برای منازل، محل کار، رستوران ها و کافی شاپ ها
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp