صندلی راک

صندلی راک لهستانی Rock Chair

صندلی راک مدل لهستانی از سری صندلی های پر طرفدار ریلکسی با متریال های فوق العاده به طول 100 عرض 65 ارتفاع 110 سانتی متر تنها در فروشگاه اینترنتی خانه شما.

وضعیت کالا: موجود در انبار
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

صندلی راک لهستانی و از نگاهی دیگر

در مورد بیشینه پیدایش راکینگ چیر اطلاعات دقیقی در دسترس  نیست برخی معتقدند صندلی راک اولین بار در دوران رنسانس توسط یک طراح آلمانی ساخته و وارد بازار شد و برخی نیز معتقدند یک هنر مند آمریکایی در اوایل قرن 18 این صندلی را طراحی کرده. مسئله مهم این است که سالهاست از گذشته تا کنون همچنان این صندلی ها طرفداران خود را داشته و دارند.

امروزه مدل ها و طراحی های متفاوتی از میز و صندلی های راک مشاهده میکنیم که هر کدام با ورود به کشورهای مختلف تزیین و فرم طراحی آن کشور ها را به خود گرفته و تغییر ظاهر داده اند.

صندلی راک لهستانی که در گذشته در ایران به نام صندلی گهواره ای شناخته ووارد بازار شد و خیلی سریع در خانه های ایرانیان جای گرفت و شکلی نو به خانه ها داد.

حال فارغ از زیبایی و فرم دکوراتیو جذاب صندلی های راک میخواهیم به مزایای استفاده از این صندلی ها اشاره کنیم تا در انتخاب و خرید بهتر شما را یاری کنیم.

از مزایای صندلی راک مدرن میتوان به ایجاد ریلکسی و گردش خون ملایم اشاره کرد چرا که حس گهواره ها و امنیت بچگی را در انسان زنده میکند و همین امر سسب آرامش و ریلکی میشود.

جالب است بدانید صرف نظر از قیمت صندلی راک میتواند یکی از بهترین هدیه ها برای سیسمونی عزیزانتان باشد چرا که مادر میتواند روی این صندلی به کودک خود شیر دهد و این امر سبب ریلکسی و آرامش مادر و کودک می شود و در کاهش خستگی مادر بسیار تاثیرگزار است.

اگر اهل مطالعه هستید و یا اتاقی جهت مطالعه دارید به شما شدیدا صندلی راک را پیشنهاد میکنیم چرا که علاوه بر این که باعث آرامش شما میشود باعث میشود که چشمان شما هنگام مطالعه خسته نشود و تمرکز شما از روی کتاب به اطراف جلب نشود.

این صندلی از گذشته بین افراد مسن تر و میان سال نیز بسیار محبوب بود چرا که باعث تسکین برخی از درد هایی که ریشه های عصبی دارند می شود و بیش از 50 سال است که برای تمامی کسانی که کمردردهای خفیف دارند توصیه می شود.

جالب است بدانید جان.اف. کندی رئیس جمهور آمریکا یکی از کسانی بود که به دلیل درد کمر و مفاصل این صندلی را هرگز از خود دور نمیکرد.

در مقالاتی آمده که افراد میانسالی که مشکلات بی خوابی داشته اند با استفاده از صندلی های راک تا حدود 90% بهبود یافته اند.

پس اگر میخواهید سلامتی را در قالب عنصری دکوری و شیک به خانه خود بیاورید میتوانید صندلی راک را از سایت خانه شما باخیال راحت خریداری کنید و در کم تر از یک هفته دریافت کنید.

مشخصات

نام طرح
صندلی راک مدل لهستانی
طول
100 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
جنس بدنه
چوب گردو
عرض
65 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مازراتی
گارانتی
ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp