ست مجسمه آناناس

مجسمه آناناس دکوری pineapple

مجسمه آناناس دکوری 44 و 34 و 29 سانتیمتر است که در دورنگ طلایی و نفره ای میتوان انتخاب نمود. این مجموعه که از کیفیت خوب ساخت برخوردار است ازجنس پلی استر بوده و مناسب برای هدیه دادن می باشد.

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 125
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۷۵۰,۰۰۰ تومان

مجسمه آناناس دکوری ، حس و حال عناصر دکوراتیو

منزل و محل زندگی و کار شما و دیزاین و چینش آن تاثیری مستقیم بر روحیه و عواطف شما دارد پس قبل از خرید هر المانی برای این فضا ها به این امر توجه کنید.

یکی از عناصر دکوراتیو و پر کاربرد هر فضایی مجسمه دکوری هستند، مجسمه ها میتوانند المان هایی هنری باشند و یا نمادی از یک فرهنگ، میتوانند نقش یک انسان حیوان و .... باشند، اما نکته قابل توجه این است که بدانید این مجسمه چه سبکی دارد و نماد و یا انتقال دهنده چه حس و حالی است.

سری مجسمه های 3 تایی که چندین سال است که از مجموعه های پر طرفدار و جذاب درالمان های دکوراتیو هستند، مجسمه های سه تایی علاوه بر این که امکان چینش آنها متنوع تر است به دلیل سایز آنها  از نظر دید بصری حس تعادل و توازن را به بیننده القا میکنند.

ست مجسمه دکوری آناناس از سری مجسمه های طرح میوه هستند و در دو رنگ طلائی و نقره ای طراحی و تولید شده اند.

آناناس میوه نواحی گرم سیری است و از جنوب برزیل و پارگوئه توسط سرخ پوستان کشف و به سایر مناطق اروپا و قاره آمریکا رسید و انتشار یافته، سرخ پوستان کارائیب آناناس را به عنوان نماد صلح و دوستی و مهمان نوازی می شناختند و به سر در خانه هایشان آویزان میکردند تا مهمان نوازی و پیام صلح خود را برسانند.

در قانون فنگ شویی به استفاده از المان هایی مانند مجسمه های دکوری طرح میوه و یا حتی میوه های خشک شده بسیار تاکید شده چرا که میوه ها نماد رزق و روزی و حیات و زندگی هستند و حس تازگی و سرزندگی را به خانه شما می آورند، علاوه بر همه این ها در زبان چینی گویش و آوای تلفظ آناناس به زبان چینی نزدیک به صدای (شانس خوب به سمت شما می آید) است، بنابر این در قانون فنک شویی و در چین آناناس تزیینی و مجسمه آن را نماد ثروت، فراوانی و روزق و کامیابی میدانند.

استفاده از المان هایی که معنا و مفهومی به این صورت دارند نه تنها در منزل و اتاق شما توصیه می شود بلکه برای دکور محل کار و محل کسب درآمد شما نیز بسیار مناسب و جذاب خواهد بود.

ست مجسمه های آناناس دکوری میتوانند گزینه ای بسیار مناسب برای کادو به عزیزانتان باشد این مجسمه ها در ابعاد 44 و 34 و 29 سانتیمترهستند.

مشخصات

ابعاد
44 و 34 و 29 سانتیمتر
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه کادو رستوران میوه فروشی
رنگ
نقره ای و طلایی
نظر های موجود
NoTitle
در
من ابن مجسمه های دکوری رو برای هدیه گرفته بودم و خیلی مورد استقبال قرار گرفت
ممنونم از سایت خانه شما
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

مبارکتون باشه.
سعی می کنیم با مدل های جدید مجسمه های دکوری ، رضایت شما رو جلب نماییم

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp