دیوارکوب زبرا

دیوارکوب زبرا sculpture

دیوارکوب زبرا یک مجموعه 3 عددی در 3 سایز بزرگ، متوسط و کوچک میباشد. مناسب برای تزیین دیوار و دارای رنگ بندی سفید مشکی و برنزی می باشد.
______
مشخصات فنی :
جنس بدنه : پلی استر
ابعاد : 38*34 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: ART300
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان ۱۷%
قیمت: ۸۷۰,۰۰۰ تومان

دیوارکوب زبرا

یک مجسمه دیوارکوب که نمایی از صورت حیوان گوره خر یا زبرا می باشد. این مجموعه 3 عددی و در 3 سایز کنار هم تشکیل می دهد. دیوار کوب زبرا به سبک نقاب طراحی شده است.

دیوارکوب زبرا

ابعاد دیوار کوب زبرا:

سایز بزرگ: 14*42 cm

سایز متوسط: 12*32 cm

سایز کوچک: 10*24 cm

متریال: زرین

دیوارکوب زبرا

دیوار کوب گورخر و یا زبرا در دکوراسیون

معمولا علاقه مندان به طبیعت و حیوانات از سمبل های حیوانات به صورت های مختلف در چیدمان های مسکونی و تجاری استفاده می کنند.

این علاقه گاهی فقط از عشق به طبیعت سرچشمه می گیرد و گاهی به علت این است که در سنت و فرهنگ های مختلف هر حیوان نماد و نشانی از یک دیدگاه دارد.

نماد گورخر نشان دهنده آزادی و تعادل در اجتماع می باشد و در سنت های قبیله ای آفریقا و آمریکا معنای عمیقی در زندگی آنها دارد.

راه راه گورخر و ترکیب رنگ خنثی این حیوان بسیار زیبا و منحصر به فرد میباشد به همین دلیل رنگ سیاه و سفید این دیوار کوب تکمیل کننده چیدمان های به رنگ سیاه و سفید میباشد.

نحوه خرید و ارسال سفارشات

بازدید کننده محترم وبسایت خانه شما، پشتیبان وبسایت از طریق راههای ارتباطی همچون (گفتینو واتساپ روبیکا و تماس تلفنی) آماده راهنمایی شما عزیزان و رفع سوالات احتمالی در مورد کالاها می باشد.

ارسال تمامی کالاها به سراسر کشور از طریق پست و یا باربری های معتبر انجام می شود.

تمامی سفارشات با بسته بندی مناسب برای جلوگیری از آسیب احتمالی ارسال می شود.

 

مشخصات

ابعاد
38*34 سانتیمتر
جنس بدنه
پلی استر
مناسب برای
دکوری خانه رستوران کافی شاپ
رنگ
مشکی، سفید و برنزی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp